رقیب انگلیسی برای ۹۱۱ ژرمن‌ها پا به میدان گذاشت

رقیب انگلیسی برای ۹۱۱ ژرمن‌ها پا به میدان گذاشت
بنتلی کانتیننتال ۲۴ به‌طور انحصاری در بازار اروپا و با ترکیب رنگ قرمز- مشکی یا زرد- مشکی یا تک‌رنگ در بازار عرضه می‌شود. رینگ‌های آلیاژی ۲۱‌اینچی این کوپه عظیم‌الجثه به نسبت رنگ خودرو به زرد یا قرمز آراسته شده‌اند.
به گزارش اخبار خودرو ،کمپانی بریتانیایی بنتلی که به‌عنوان یک خودروساز لوکس و اشرافی شناخته می‌شود، تاکنون خودروهای سنگین‌وزن و نه‌چندان اسپرت زیادی را روانه بازار کرده است. این برند لوکس انگلیسی اخیرا از یک نسخه ویژه بنتلی کانتیننتال ۲۴ رونمایی کرده است؛ خودرویی که می‌تواند جایگاه این برند را از سطح محصولات فوق‌لوکس نظیر خودروهای رولزرویس به سطح خودروهای فوق‌اسپرت مانند نسخه GT3 پورشه تغییر دهد. در واقع تولید این نسخه ویژه که رنگ آن ترکیبی از زرد پر‌رنگ موناکو و مشکی کریستال است، در راستای یادبود ماشین مسابقه‌ای کانتیننتال GT3 است. بنتلی به‌واسطه تیم ABT خود را برای شرکت در مسابقات استقامتی ۲۴‌ساعته ADAD در پیست نوربرگ‌رینگ آماده کرده‌اند.
رقیب انگلیسی برای ۹۱۱ ژرمن‌ها پا به میدان گذاشت
این تیم امسال با سه خودرو در این مسابقه شرکت خواهد کرد اما در کنار نسخه‌های مسابقه‌ای، تعدادی محصول نیز بر همین اساس با رعایت قوانین تردد جاده‌ای ساخته می‌شوند. بنتلی کانتیننتال ۲۴ به‌طور انحصاری در بازار اروپا و با ترکیب رنگ قرمز- مشکی یا زرد- مشکی یا تک‌رنگ در بازار عرضه می‌شود. رینگ‌های آلیاژی ۲۱‌اینچی این کوپه عظیم‌الجثه به نسبت رنگ خودرو به زرد یا قرمز آراسته شده‌اند.
همچنین کالیپرهای ترمز با پس‌زمینه مشکی، آینه‌ها با پوشش فیبرکربنی و رنگ پایه‌ای مشکی در بدنه از‌جمله تغییراتی است که در بیرون خودرو مشاهده می‌شود. بنتلی در فضای داخلی این نسخه ویژه و به‌روزرسانی‌شده نیز از مقدار زیادی فیبرکربن استفاده کرده است که می‌توان آن را در پنل‌های رودری و قسمت آجدار زیر در مشاهده کرد. نکته جالب توجه در این خودرو استفاده از صندلی‌های مسابقه‌ای الکانترا به‌همراه عبارت «کانتیننتال۲۴» است که به زیباترین شکل ممکن در قسمت زیرسر درج شده است. این طراحی داخلی کاملا در القای قدرت و صلابت به این خودرو موفق بوده است. قلب تپنده‌ای که در کالبد درخشان و چشم‌نواز کانتیننتال سوپر‌اسپرت قرار دارد، از یک موتور ۶ لیتری W12 تویین‌توربو، با قدرت ۷۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۱۰۱۷ نیوتون‌متر تشکیل شده است.
رقیب انگلیسی برای ۹۱۱ ژرمن‌ها پا به میدان گذاشت
قدرت تولید شده توسط این موتور به‌واسطه جعبه‌دنده ۸ سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. همچنین در این نسخه از ترمزهای دیسکی از جنس سرامیک کربن نیز استفاده شده است. بنتلی کانتیننتال ۲۴ برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر فقط به ۵/۳ ثانیه زمان نیاز دارد و حداکثر سرعت آن ۳۳۶ کیلومتر بر ساعت است که برای خودرویی با وزن نزدیک به ۳تن فوق‌العاده به نظر می‌رسد.
کمپانی بنتلی ضمن بیان این موضوع که از این خودرو تنها ۲۴ دستگاه در بازار اروپا عرضه می‌شود، قیمت مدل پایه آن را که از هیچ‌آپشن انتخابی بهره‌مند نیست، ۲۸۰ هزار دلار اعلام کرد که باتوجه به آپشن‌های گران‌قیمت و متنوعی که بنتلی در لیست انتخابی مشتریان قرار داده، پیش‌بینی می‌شود نسخه فول‌آپشن کانتیننتال ۲۴ بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت داشته باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.