رقابت نفس‌گیر خودروهای برقی در لس آنجلس

رقابت نفس‌گیر خودروهای برقی در لس آنجلس
تعدادی از برترین شرکت های خودروسازی جهان تازه ترین و پیشرفته ترین تولیدات برقی خود را در نمایشگاه خودروی لس آنجلس در معرض دید عموم قرار داده اند.
به گزارش مهر، اگر چه بخش اعظم خودروهای موجود در این نمایشگاه بنزین سوز بوده و توانایی حمل پنج مسافر را دارند، اما تعداد خودروهای برقی موجود در این نمایشگاه نسبت به دوره قبل افزایش یافته است.
شرکت لندرور در این نمایشگاه که تا یک هفته دیگر ادامه دارد، یک خودروی شاسی بلند برقی را به نمایش گذاشته که با یک بار شارژ حدود ۵۰۰ کیلومتر را طی می کند.
بی ام و هم در نمایشگاه یادشده یک خودروی برقی کوچک ۲ درب را در معرض دید علاقمندان قرار داده که با یک بار شارژ باتری تا ۲۵۰ کیلومتر را می پیماید.
مرسدس بنز هم با خودروی برقی لوکس AMG Project One در نمایشگاه مذکور حاضر شده است که به نظر می رسد قیمت بالای ۳ میلیون دلاری یک مانع جدی بر سر راه خرید آن توسط عموم مردم باشد. XC۴۰ هم نام خودروی شاسی بلند برقی ولوو است که به علت طراحی داخلی زیبا و سیستم کنترل رایانه ای پیشرفته داخلی مورد توجه قرار گرفته است.
برای افرادی که دوست دارند با خودروهای خود به نقاط صعب العبور بروند Bollinger B۱ انتخابی مناسب است. این خودروی جان سخت با یک بار شارژ تا ۲۰۰ کیلومتر را می پیماید و ۶۰ هزار دلار قیمت دارد.
i۸ Roadster نام خودروی زیبا و شیک دودر بی ام و است که در نمایشگاه مذکور در دسترس علاقمندان است. قدرت موتور این خودروی هیبریدی ۳۷۴ اسب بخار است.
در نهایت شرکت چینی نوپای ردکاپ که با حمایت دولت چین تاسیس شده، یک خودروی برقی کوچک و دونفره را در نمایشگاه مذکور عرضه کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.