راین V5، ارزانترین اتوماتیک بازار شد

راین V5 هم موفق نشد
برخی فکر می کنند که دانگ فنگ H30 کراس ایران خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک بازار است. برخی هم فکر می کنند که برلیانس سری H200 پارس خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک است و به هر حال با گیربکس AMT به نوعی یک اتوماتیک به حساب می آید.
ولی باید این خبر را اعلام کنیم که امروز ارزانترین خودرو اتوماتیک بازار در دستان خودروسازان راین است. این شرکت راین V5 را با گیربکس اتوماتیک روانه بازار و قیمت ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را برای آن انتخاب کرده است. این خودرو به موتور ۱.۵لیتری ۹۷ اسب بخار با گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر مجهز است و یک گیربکس اتوماتیک چهار سرعته قدرت را به چرخ های جلو می رساند. V5 از نظر امکانات رفاهی در سطح معمولی بوده و فرمان برقی آن به نوعی مزیت برای این خودرو چینی محسوب می شود. شرکت خودروسازان بم این خودرو را در سال ۹۵ با تیراژ هزار و ۴۴ دستگاه تولید کرده است و امروز آن را با شرایط فروش نقدی و اقساطی به مشتریان می فروشد. راین V5 در اصل همان فاو V5 است که با لوگو شرکت ایرانی به بازار عرضه می شود. در نسخه دنده ای این خودرو شاهد استقبال خوبی از آن نبودیم و این چینی هم نتوانست در رده قیمتی کمتر از ۴۰ میلیون تومان، حریف خودروهای ایرانی و فرانسوی شود.
در صورتی که این شرکت بتواند معرفی درستی از V5 اتوماتیک در بازار داشته باشد، احتمال دارد که خودروسازان بم بتواند فروش خوبی را برای آن در بازار تجربه کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.