دومین تست درایو عمومی گلرنگ موتور فامیلی برگزار شد

دومین تست درایو عمومی گلرنگ موتور فامیلی برگزار شد
روز گذشته شرکت گلرنگ موتور فامیلی، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش هوندا در ایران، تست درایو عمومی هوندا را برای مشتریان و علاقه مندان به این برند در پیست آزادی برگزار کرد.
این برنامه که از ساعت ۱۶ آغاز شد، با استقبال خوب از ثبت نام کنندگان روبه رو شد. برای ثبت نام این برنامه تست، باید به سایت گلرنگ موتور فامیلی یا نمایندگی های مجاز این شرکت مراجعه کنید و فرم ثبت نام را تکمیل نمایید. بعد از این کار، شرکت به ترتیب اولویت ثبت نام با مشتریان تماس می گیرد و آن ها را به صورت رسمی به پیست دعوت می کند. این دومین باری است که گلرنگ موتور فامیلی چنین برنامه را در ایران ترتیب داده است. مسئولین شرکت اعلام کردند که طی هفته های آینده این تست درایو در شهرهای شیراز و اصفهان نیز برگزار می شود.
قبل از آغاز به تست، مشتریان در خصوص خودروها اطلاعاتی را بدست می آورند و با نگاهی به نسبت جامع پشت فرمان CR-V و آکورد می روند. همچنین قبل از تست، به افراد در مورد اصول تست و رانندگی در پیست آموزش هایی داده می شد. بعد از تست، گروه بازاریابی شرکت گلرنگ موتور فامیلی فرم های نظر سنجی را در اختیار افراد قرار می دانند که در آن در مورد بهترین رنگ، نوع قیمت گذاری، شرایط فروش، زیبایی خودرو، کیفیت و…. سوال هایی پرسیده می شد. هر فرد می تواند ۱۵ دقیقه خودرو مورد نظر را در پیست تست کند و با سرعت های تعیین شده نگاهی بهتر از این ژاپنی ها پیدا کند.
شرکت گلرنگ موتور فامیلی که این روزها به عنوان نماینده هوندا در ایران شناخته می شود، جز معدود شرکت هایی به حساب می آید که برای آشنایی بهتر مشتریانش، قبل از خرید خودرو تست درایوی را بر مبنا اصولی برگزار می کند. گلایه بسیاری از مصرف کنندگان ایرانی از جایی آغاز می شود که نمی توانند قبل از خرید خودرو، از آن تجربه ای بدست آورند و اصلی ترین انتظارات بخاطر عدم اطلاعات کافی قبل از خرید خودرو پیش می آید. ولی این رویکرد گلرنگ موتور فامیلی نشان می دهد که ابایی از رقابت و آگاهی ندارد و با برگزاری تست های عمومی، دید کامل تری را از یک خودرو با کیفیت ژاپنی به مشتریان خود می دهد. این روزها هوندا به عنوان یک خودروی ژاپنی با کیفیت در بازار ایران شناخته می شود که به در بازار ایران توانسته محبوبیت خوبی را کسب کند. این برند ژاپنی در حال حاضر با سواری آکورد و CR-V وارد بازار ایران شده است و توانسته نظر بسیاری از مشتریان را بدست آورد. شرایط فروش به نسبت آسان از ویژگی های خرید محصولات هوندا در ایران است.
شرکت گلرنگ موتور فامیلی هر دو هفته یک بار این برنامه تست را در تهران برگزار می کند و علاقه مندان می توانند در این تست مفید حضور به عمل رسانند.
گالری تصاویر:

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.