داستر دو دیفرانسیل به خیابان ها آمد

داستر دو دیفرانسیل به خیابان ها آمد
شرکت نگین خودرو بالاخره رنو داستر دو دیفرانسیل را به مشتریان تحویل داد و این روزها مدل ۲۰۱۷ این خودرو را با تحویل ۳۰ روزه ثبت نام می کند. قیمت فروش نقدی نسخه دو دیفرانسیل ۱۱۹ میلیون تومان است که سه میلیون تومان تخفیف به مشتریان داده می شود. این خودرو از نظر قابلیت های خارج جاده های، نسبت به رقبا قوی تر ظاهر شده است.
نسخه ۲۰۱۶ داستر دو دیفرانسیل در بازار آزاد قیمتی بین ۱۱۲ تا ۱۱۵ میلیون تومان دارد. این خودرو که توسط شرکت نگین خودرو به ایران آمده است، به موتور دو لیتری ۱۳۵ اسب بخار با گشتاور ۱۹۵ نیوتن متر مجهز است. این قدرت توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چهار چرخ منتقل می شود و در این میان، یک مبدل نیرو، وضعیت انتقال قدرت را با توجه به انتخاب راننده تغییر می دهد. کمپانی رنو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت داستر دو دیفرانسیل را ۱۱.۷ ثانیه اعلام می کند. وزن ۱۳۵۹ کیلوگرمی و دریافت قدرت و گشتاور در یک بازه دور موتور باعث شده تا کشش این خودرو در جاده های خارج شهری تا حد قابل قبولی خوب باشد.
داستر دو دیفرانسیل امکاناتی چون دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، بلوتوث و USB، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفری، کروزکنترل و لیمتر سرعت، فرمان چرم و رینگ ۱۶ اینچی بلک دایموند مجهز است.
داستر دو دیفرانسیل به خیابان ها آمد
در صورتی که نگین خودرو به تواند داستر دو دیفرانسیل ۲۰۱۷ را به موقع وارد بازار کند، می تواند نظر مشتریان بازه ۱۰۰ تا ۱۲۵ میلیون تومان را جلب کند. اما اگر تاخیر تحویل های این شرکت دوباره برای این محصول تکرار شود، می توان از الان گفت که موفقیت جهانی داستر دیفرانسیل در ایران تکرار نمی شود!
شایان ذکر است که داستر به عنوان یکی از محصولات مهم گروه رنو محسوب می شود و با توجه به نوع بازار هدف، امکانات و برند متفاوتی برای این کراس اوور در نظر گرفته می شود. در برخی کشورها اروپایی داستر با لوگو داچیا عرضه می شود و در اکثر کشورهای خاورمیانه، این خودرو با لوگو رنو شناخته می شود.
گالری تصاویر:

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.