خودروی تجاری تمام برقی پژو با بروز رسانی می آید

خودروی تجاری تمام برقی پژو با بروز رسانی می آید
شرکت پژو خودروی تجاری تمام برقی بروز شده خود را با نام «Partner Tepee Electric» در ماه سپتامبر روانه بازار های جهانی خودرو می کند.
شرکت خودروسازی پژو فرانسه مشخصات و جزئیات خودروی تجاری تمام برقی خود تحت نام «Peugeot Partner Tepee Electric» را منتشر ساخت. پژو پارتنر خودرویی در کلاس ون است که در گروه خودروهای تفریحی قرار می گیرد. پژو پارتنر با نام های پژو پارتنر کومبی و پژو رنچ نیز شناخته می شود.
این خودروی تجاری شرکت پژو نخستین بار در سال ۱۹۹۶ تولید و دومین نسل آن در سال ۲۰۰۸ روانه بازار شد. پژو پارتنر سومین فیس لیفت خود را نیز در سال ۲۰۱۵ میلادی تجربه کرده است. پژو پارتنر شباهت زیادی با خودرو سیتروئن برلینگو دارد و هر دوی آنها در دو نوع برقی (باتری) و سی ان جی تولید می شوند.
حال شرکت پژو فرانسه مشخصات و جزئیات سری جدید پژو پارتنر تحت نام «Peugeot Partner Tepee Electric » را منتشر ساخته و تاریخ ورود این خودروی تجاری دوست دار محیط زیست را سپتامبر امسال اعلام کرده است.
به گزارش خودرو کار بر اساس مشخصات اعلام شده از سوی شرکت پژو پیرامون این خودرو، هیچ گونه تغییر و ارتقاء ظرفیتی در باتری پژو پارتنر دیده نمی شود و تنها تغییر بزرگ در مدل ۲۰۱۷ پژو پارتنر، ۵ سرنشین شدن این ون باری است.
خودروی تجاری تمام برقی پژو با بروز رسانی می آید
Peugeot Partner Tepee Electric از یک باتری ۲۲.۵ KWh بهره می برد که بردی ۱۷۰ کیلومتری در شرایط پایدار را برای این خودرو ممکن ساخته است. مدت زمان مورد نیاز جهت شارژ کامل خودرو ۸.۵ ساعت است. البته این خودرو از طریق قابلیت شارژ سریع DC CHAdeMO نیز می تواند ظرفت مدت ۳۰ دقیقه به ظرفیت ۸۰ درصدی باتری برسد.
خودروی تجاری تمام برقی پژو با بروز رسانی می آید
با توجه به مشخصات اعلام شده از سوی پژو، این خودروی ون برقی بروز شده، باز هم چنگی به دل نمی زند چرا که ظرفیت باتری آن بسیار اندک است و شارژ کردن آن به دغدغه های صاحبان آن تبدیل خواهد شد. البته گفتنی است که این خودرو برای کسانی که به برد بالا احتیاجی ندارند، بسیار ایده آل و کارا است.
خودروی تجاری تمام برقی پژو با بروز رسانی می آید

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.