حضور کرولا فیس لیفت در گمرک

حضور کرولا فیس لیفت در گمرک

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به تازگی تصاویری به دست ما رسیده است که آخرین نسخه از تویوتا کرولا ۲۰۱۷ وارد گمرک های کشور شده و گویا قرار است که این خودروها از طریق ایران به سایر کشورها ارسال شوند.

البته برخی احتمال می دهند که ایرتویا برنامه عرضه مجدد تویوتا کرولا را داشته باشد و این خودرو به عنوان نمونه از جانب این شرکت به ایران آمده باشند. تویوتا کرولا فیس لیفت در بخش چراغ ها تغییرات اساسی را به خود می بیند و همچنین تا حدی در بخش جلو و عقب جذابتر شده است.
این ظاهر به عنوان فیس لیفت رسمی که کمپانی ژاپنی برای برخی مناطق آسیا و آفریقا معرفی شده و چند ماهی است که فروش آن در کشورهای همسایه ایران آغاز شده است.
تویوتا کرولا فیس لیفت ۲۰۱۷ از نظر مشخصات فنی مشابه به مدل های قبلی است و همچنان موتور دو لیتری ۱۴۱ اسب بخار و گیربکس مولتی درایو CVT بر روی آن نصب است.
این خودرو از نظر کیفی به عنوان یکی از معروف ترین خودروهای ارزان تویوتا است و به اصطلاح بسیاری از تعمیرکاران خودرو، کرولا به طور کل با تعمیرگاه و تعمیرات قهر است. با توجه به خودروهای موجود در گمرک، این خودروها در سطح کم آپشن وارد گمرک شده اند.
در این چند ساله هیچگاه شرکت ایرتویا اقدام به واردات نسخه فول آپشن تویوتا کرولا نکرد و نسخه فول آپشن سفارش اروپا و آمریکا این خودرو توسط واردکنندگان شخصی به بازار آمده است. در حال حاضر کرولاهای کم آپشن مدل های ۲۰۱۶ با کارکردی کمتر از ۳۰ هزار کیلومتر قیمتی حدود ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون تومان را در بازار آزاد دارند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.