حذف کوپن بیمه شخص ثالث از ابتدای ۹۷

 حذف کوپن بیمه شخص ثالث از ابتدای ۹۷

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

اساسنامه نمونه شرکت‌های بیمه برای اجرای آیین‌نامه حاکمیت شرکتی با توافق سازمان بورس و بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه ابلاغ و با حذف کوپن از بیمه شخص ثالث از ابتدای سال آینده موافقت شد.

به گزارش تسنیم به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، صبح امروز نشستی با حضور رییس کل، هیئت عامل، مدیران نظارت فنی و فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت‌های بیمه و دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران با محوریت موضوع بیمه شخص ثالث برگزار شد.

عبدالناصر همتی رییس کل بیمه مرکزی در جلسه امروز مدیران عامل شرکت‌های بیمه گفت: با توجه به توافق سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی، اساسنامه نمونه شرکت‌های بیمه در چارچوب آیین‌نامه حاکمیت شرکتی، این اساسنامه به شرکت‌های بیمه ابلاغ شد و شرکت‌های بیمه حداکثر شش ماه فرصت دارند که اساسنامه را به تصویب مجامع خود برسانند.

بنا بر این گزارش در جلسه فوق، نحوه اجرای هماهنگ آیین‌نامه شماره ۱۸ قانون بیمه شخص ثالث مطرح و تبادل نظر شد. مشکلات مربوط به نحوه صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث خودروهای صفرکیلومتر موضوع دیگر بحث امروز مدیران عامل با رئیس کل و اعضاء هیئت عامل بیمه مرکزی بود که مقرر شد در چارچوب نظر سندیکای بیمه‌گران ایران پیگیری لازم از طریق دو خودروساز عمده کشور انجام گیرد.

در این جلسه همچنین موضوع حذف کوپن از بیمه شخص ثالث مطرح شد و رییس کل بیمه مرکزی بر اساس تصمیم قبلی بر اجرای آن از اول سال آینده تأکید کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.