جک S5 اتوماتیک روی خط تولید

جک S5 اتوماتیک روی خط تولید
شرکت کرمان موتور که برای اولین بار جک S5 اتوماتیک را در نمایشگاه خودرو کرمان سال گذشته رونمایی کرده است، این روزها برای تحقق وعده های ثبت نام خود، این محصول را به خط تولید و مونتاژ فرستاده است.
جک S5 که سال ۹۴ با نسخه دنده ای به بازار خودرو ایران وارد شد، توانست در مدتی نه چندان زیاد، مشتریان قابل توجهی را جذب خود کند و با فروش بیش از ۲۰ هزار دستگاه در عرض چند ماه، یکی از محبوب ترین خودروهای بازار بشود. یکی از دلایل موفقیت این خودرو، پلتفرم و ظاهر شبیه به هیوندای توسان است که هنوز خیلی از خریداران جدید S5، ظاهر خودرو را به عنوان برگ برنده اعلام می کنند. ولی برخی افراد هم هستند که از نگاه سطحی فاصله گرفته اند و با ماهیت خودرو ارتباط خوبی برقرار کرده اند. S5 به موتور دو لیتری توربو ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۳۵ نیوتون متر مجهز است. گیربکس این کراس اوور چینی در مدل دستی، شش دنده بوده و در مدل اتوماتیک، شش دنده دو کلاچه به حساب می آید. شتاب خوب S5 باعث شده تا امروز طرفداران این خودرو همچنان زیاد شوند و با گذشت زمان، از عملکرد خودروی خود راضی تر باشند.
مدل اتوماتیک نسبت به نسخه دنده ای امکانات بیشتری را در بخش رفاهی و ایمنی دارد. همچنین وجود گیربکس ۶DCT باعث می شود تا سواری به مراتب راحت تر و نرمتری نسبت به دنده ای احساس شود. سانروف, آینه های جانبی برقی همراه با گرمکن و تا شونده برقی, سنسور نور، کامپیوتر سفری, صندلی چرمی, پوشش چرمی فرمان, صندلی راننده برقی با حافظه, گرمکن صندلی های جلو, سیستم ترمز کمکی، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی، ترمز پارک برقی، کیسه هوا راننده و سرنشین جلو+ کیسه هوای جانبی جلو (۴عدد) , سنسور باد لاستیک , فرمان برقی ،سنسور پارک جلو و عقب , دوربین دنده عقب , سیستم پخش MP5 با خروجی USB-IPod-AUX , بلوتوث , دارای ۶ بلندگو , کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان , خروجی پاور ۱۲ولت , آنتن شیشه ای , کنسول جلو و عقب , شیشه Reflex , چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل , سنسور باران , شیشه های جلو و عقب برقی , گرمکن شیشه جلو , استارت دکمه ای و… از امکانات S5 اتوماتیک به حساب می آید.
با توجه به فعالیت شرکت کرمان موتور برای تولید S5 اتوماتیک و لیفان ۸۲۰، پیش بینی می شود در زمان مقرر این محصولات به خیابان ها بیایند. شرکت کرمان موتور قیمت S5 اتوماتیک را ۸۸ میلیون تومان قیمت گذاری کرده است و در چند طرح، پیش فروش آن را انجام داده است.
حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.