جنسیس 2019 با آپشنی جدید / G70 با جعبه‌دنده دستی در راه است

جنسیس 2019 با آپشنی جدید /  G70 با جعبه‌دنده دستی در راه است

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

جنسیس، به‌عنوان برند لوکس و مستقل هیوندای، جعبه‌دنده دستی روی سدان اسپرت کوچک خود یعنی G70 مدل ۲۰۱۹ ارایه خواهد داد.
این آپشن G70 را در سگمنتی قرار می‌دهد که کاملا از آپشن‌های سه‌پداله عاری شده است. کوین اسمیت، سخنگوی جنسیس با اعلام این خبر گفت: این جعبه‌دنده ۶ سرعته هماهنگی خوبی نیز با پیشرانه استاندارد ۲ لیتری توربو ۴ سیلندر G70 دارد.
به گزارش خودرونویس، آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالت متحده امریکا خبری مبنی بر پیشرانه قوی‌تر ۳.۳ لیتری توربو دوقلوی ۶ سیلندر در وب‌سایت خود منتشر کرد که تنها با جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته عرضه خواهد شد، البته این جعبه‌دنده با پیشرانه توربوشارژ ۴ سیلندر نیز عرضه خواهد شد. با این تفاوت که پیشرانه ۴ سیلندر مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک از سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌برد اما پیشرانه ۴ سیلندر مجهز به جعبه‌دنده دستی انتقال قدرت را از طریق سیستم محرکه دیفرانسیل عقب انجام خواهد داد.

جنسیس 2019 با آپشنی جدید /  G70 با جعبه‌دنده دستی در راه است
براساس این گزارش، از نظر مصرف سوخت، این جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته عملکرد عالی ندارد. G70. در نسخه دیفرانسیل عقب از پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر خطی بهره می‌برد که بر اساس آمار آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا، میزان مصرف سوخت این خودرو برای رانندگی در شهر، ۱۳ لیتر، در اتوبان ۸.۴ و به‌صورت ترکیبی ۱۰ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که این میزان در مقایسه با G70 مجهز به جعبه‌دنده اتوماتیک با پیشرانه ۴ سیلندر توربو و سییستم محرکه دیفرانسیل عقب به‌ترتیب معادل ۱۰، ۷.۸ و ۹.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
آژانس حفاظت از محیط‌زیست ایالات متحده امریکا همچنین میزان مصرف سوخت مدل‌های مجهز به پیشرانه توربو ۴ سیلندر با جعبه‌دنده اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم تمام‌چرخ محرک را به‌ترتیب معادل ۱۱.۲، ۸.۴ و ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان کرد. همچنین مدل‌های مجهز به پیشرانه ۶ سیلندر آپشنال با سیستم تمام‌چرخ‌ محرک به‌ترتیب ۱۳، ۹.۴ و ۱۱.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.
جنسیس در نظر دارد G70 را در اوایل سال ۲۰۱۸ به‌عنوان مدل ۲۰۱۹ عرضه کند و انتظاری که از قیمت آن می‌رود بالغ بر ۳۰ هزار دلار خواهد بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.