جلوه گری آئودی در پایتخت

جلوه گری آئودی در پایتخت
در شرایطی که حضور آئودی در ایران با خبرهایی همراه است، گروه صنعتی رامک‌خودرو، دیروز نمایشگاه مرکزی خود را واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی افتتاح کرد. این Show Room فضای مناسبی برای گردهمایی محصولات برند اصیل آئودی در ایران فراهم کرده است و در بنایی دوبلکس، شرایط میزبانی از بازدیدکنندگان و مشتریان را به وجود آورده است. در روز گشایش نمایندگی از ساعت ۱۴ الی ۱۷ جمعی از خودرونویسان و خبرنگاران در نمایشگاه مرکزی آئودی حضور پیدا کردند تا در برخوردی نزدیک، محصولات را ملاقات کنند. شرکت رامک‌خودرو طبق اطلاع‌رسانی انجام شده، قصد عرضه ۱۰ محصول از برند آئودی را در ایران دارند. آئودی A4، A5 Coupe، A5 Sportback، A5 Cabriolet، A6،A7، TTC، TTR، Q3 و Q5، خودروهایی است که رامک‌خودرو آنها در ایران می‌فروشد و به خریداران آن خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. البته در جمع خودروهایی که در نمایندگی گرد هم آمده بودند، جای خالی A7 دیده می‌شد که به‌گفته کارکنان این شرکت، به‌زودی به جمع محصولات آئودی در ایران اضافه می‌شود.
مدل‌های حاضر در نمایندگی به‌عنوان نمونه در جایگاه خود قرار داشتند و طبق کاتالوگ رامک‌خودرو محصولاتی که در آینده ارائه می‌شوند با این خودروهای موجود در برخی امکانات و مشخصات فنی متفاوت خواهند بود. موتور این خودروهای لوکس آلمانی دو لیتری و با توجه به فناوری و بوست توربو، بین ۱۸۰ تا ۲۵۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. وقتی مشغول بازدید خودروها شدیم، سعی کردیم با واکنش دیگران توجه خاص داشته باشیم. اکثر حضار در آنجا به این نکته در گفت‌وگوهای خود اشاره می‌کردند که گویا محصولات آئودی وقار متفاوتی از سایر آلمانی‌ها دارد و خلاقیت طراحی داخلی‌شان باکیفیت منحصر به‌فرد به مشتریان ارائه می‌شود. در کنار در ورودی نمایشگاه مرکزی، آئودی TT زرد کروکی حضور داشت که کیت S Line در آن چشم‌نوازی می‌کرد. این خودرو با طراحی داخلی منحصر به‌فرد باعث شده بود پیر و جوان مبهوت طراحی آن شوند. افراد فنی بیشتر از قابلیت بالای موتور ۲۵۲ اسب‌بخاری صحبت می‌کردند و ترکیب این قدرت با سیستم دو دیفرانسیل آئودی را دلیلی بر برتری این خودرو نسبت به رقبا می‌دانستند. بعد از آن آئودی A6 بود که به عنوان سدانی لوکس باعث جلب توجه بازدیدکنندگان شده بود. امکانات خوب، کیفیت بالا، طراحی جذاب و اتاق لوکس باعث شده بود هر فردی این ماشین را در صورت قیمت‌گذاری مناسب، برنده رقابت در بازار خودروهای لوکس بداند. آئودی Q3 که شاسی‌بلندی جدید از این برند اصیل در ایران محسوب می‌شود، به عنوان خودرویی پر بازدید شناخته می‌شد. خودرویی کراس‌اور با ابعاد مناسب که با قدرت ۱۸۰ اسب بخاری و سیستم دو دیفرانسیل، می‌تواند رقیب جدی برای ولوو XC60 و ب‌ام و X1 باشد. با توجه به قرارگیری خودروها در سالن نمایش، توجه اکثر عابرین پیاده و سرنشینان خودروهای در حال تردد، به آئودی A4، TTC و نسخه‌های گوناگون A5 جلب می‌شد.
رویکرد رامک‌خودرو برای برند آئودی آن طور به بازدیدکنندگان القا شد که این شرکت قصد دارد برند آئودی را پرقدرت و با معنای واقعی در ایران معرفی کند. در قدم اول طیف به نسبت کامل محصولات گویای این مسئله است. به گفته رامک‌خودرو، به‌زودی قیمت دقیق خودروها برای آغاز فروش اعلام می‌شود.
عکس ها: عرفان حمیدی – آریا محسنی
روزنامه دنیای خودرو- حسین دلاور
گالری تصاویر:

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.