تولید اکسنت و النترا از سال آینده در کرمان

تولید اکسنت و النترا از سال آینده در کرمان
مدیرعامل شرکت کرمان موتور از تولید ۳۰ درصد خودروی اکسنت شرکت هیوندای از ۱۵ شهریورماه سال آینده در کرمان خبر داد و ابراز کرد: خودروری النترا نیز از آذر ماه سال آینده با تولید داخلی ۳۰ درصد وارد بازار خودوری کشور می شود.
“سامان فیروزی” در آیین شروع به کار مجموعه های قطعه سازی و خط تولید محصولات هیوندای و امضای قرارداد تولید خودروی النترا با حضور استاندار کرمان و مدیر دفتر خاورمیانه و آفریقای هیوندای گفت: بر اساس این تفاهمنامه در فاز اول، مدل هایی از خودروهای هیوندای در کرمان موتور تولید می شود که این تولیدات براساس بندهای قرارداد، منطبق بر سیاست دولت و وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد.
به گزارش ایسنا وی از تولید ۳۰ درصد خودروی اکسنت شرکت هیوندای از ۱۵ شهریورماه سال آینده در کرمان خبر داد و ابراز کرد: خودروری النترا نیز از آذر ماه سال آینده با تولید داخلی ۳۰ درصد وارد بازار خودوری کشور می شود.
مدیرعامل شرکت کرمان موتور ادامه داد: خودروی «آی ۲۰» و «آی ۱۰» نیز در گذشته به طور کامل وارد کشور می شد که براساس تفاهم نامه صورت گرفته با شرکت هیوندای، به شکل قطعات وارد بازار می شود و در آینده خط بدنه آماده و در کرمان موتورنصب می شود و این خودرو به تولید ۳۰ درصد می رسد.
وی با اشاره به اشتغال ۱۰ هزار نفری برای سال ۹۷ در بخش خودروسازی، تصریح کرد: این موارد نوید آینده درخشان برای کرمان و کشور در حوزه خودورسازی را می دهد.
فیروزی تولید خودرو را از منافع ملی دانست و عنوان کرد: خودروهایی که در این شرکت تولید می کنیم در خط تولید هیوندای طولانی نمی باشد وهمه تولیدات متعلق به سال ۲۰۱۷ می باشند که تولید این خودرو به معنای رضایت مشتریان، مصرف سوخت کمتر، کاهش آلایندگی را در برخواهد داشت.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.