تست درایو ماهانه محصولات میتسوبیشی

تست درایو ماهانه محصولات میتسوبیشی
پنج شنبه هفته گذشته، شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، تست درایو محصولات این برند ژاپنی را در پارکینگ شماره یک پارک ارم تهران برگزار کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

محوطه تست به شکلی چیدمان شده بود که مشتریان می توانستند با چهار خودرو میراژ، لنسر، ASX و اوتلندر رانندگی در محوطه غیر مستقیم و مسقیم داشته باشند. همچنین امکان تست اسلالوم، هندلیگ و شتاب برای مشتریان و علاقه مندان به میتسوبیشی فراهم بود. یکی از جذابیت های این برنامه، همراهی با کریس، راننده حرفه ای انگلیسی، بود که چند وقتی است به آرین موتور آمده و در این برنامه با لنسر تیپ۴ مشکی رنگ، هیجان رانندگی و قابلیت های این خودرو را به مشتریان نشان می داد.
در روز برگزاری تست درایو، بیش از ۳۵۰ نفر از علاقه مندان توانستند تا با خودروهای میتسوبیشی رانندگی کنند. همچنین شرایط فروش ویژه در غرفه تست درایو باعث شد تا مشتریان زیادی نسبت به خرید این چهار محصول میتسوبیشی در ایران اقدام کنند.
علاقه مندانی که می خواهند با خودروهای میتسوبیشی تجربه رانندگی داشته باشند، می توانند با مراجعه به سایت arian-motor.com در لیست تست درایو قرار بگیرند. این برنامه هر ماه برای خودروهای میتسوبیشی انجام می شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.