تحویل سری اول هاوال H2 به مشتریان از سوی بهمن موتور

تحویل سری اول هاوال H2 به مشتریان از سوی بهمن موتور
شرکت بهمن موتور به عنوان زیر مجموعه گروه بهمن و شریک تجاری هاوال چین، روز گذشته اولین سری از هاوال H2 را به دست مشتریان خود رساند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این شرکت چند وقتی است که تولید هاوال H2 را آغاز کرده و حال پیش از موعد مقرر اولین سری از این کراس اوور مونتاژ داخل را به خریداران تحویل داده است. در این مراسم که جمعی مشتریان و مدیران گروه بهمن حضور داشتند، آیین کلید سپاری هاوال H2 برگزار شد. چندی پیش این شرکت پیش فروش هاوال H2 را آغاز کرد که در چند دقیقه تمام ظرفیت فروش آن تکمیل شد و این مسئله ناراحتی برخی مشتریان را به همراه داشت. حال گروه بهمن با تحویل پیش از موعد H2 سعی دارد تا حقوق مشتریان خود را حفظ نماید و از طرفی با تحویل خودرو سری اول ثبت نامی ها، مراحل بعدی پیش فروش را آغاز کند.
همچنین در این مراسم با توجه به خودروهای تحویل شده به مالکان مشخص شده که هاوال H2 گروه بهمن به گرمکن صندلی های جلو هم مجهز شده است و از نظر سطح امکانات رفاهی و ایمنی متناسب با فولترین نسخه های بازار جهانی است.
با آغاز تحویل این خودرو از روز گذشته، برخی آگهی های فروش H2 نشان می دهد که نمونه های آماده تحویل و تغییر سند قیمتی حدود ۱۳۰ میلیون تومان را پیدا کرده اند که این قیمت کاذب و حاصل تلاش دلالان است. پیش بینی های کارشناسان بازار این است که با آغاز روند فروش ثابت هاوال H2 توسط گروه بهمن و شرکت بهمن موتور، قیمت H2 با احتساب شرایط فعلی کمتر از ۱۱۰ میلیون تومان در بازار خواهد بود. لذا مشتریان می توانند بدون توجه به حرف های دلالان و از طرفی مراجعه برای خرید این دست از فروشندگان، منتظر شرایط فروش گروه بهمن باشند.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید ویدیو تست و بررسی هاوال H2 تولید داخل را در فصل چهارم اسب بخار با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.
همچنین شتاب هاوال H2 در قالب برنامه « شتاب » منتشر شده و شما می توانید با کلیک بر روی آن از اطلاعات شتاب H2 آگاه شوید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.