تجهیز پلیس ویژه با خودروهای گروه بهمن

تجهیز پلیس ویژه با خودروهای گروه بهمن
پلیس یکی از ارکان مهم حفظ امنیت در تمام جوامع شناخته می شود. تجهیزات به روز یکی از الزامات فعالیت مناسب این نهاد به حساب می آید.
حال به این مسئله زیاد کاری نداریم که ظاهر پلیس در جامعه آنچنان لوکس و خاص نیست و اکثرا خودروهایی در اختیار نیروی انتظامی و راهنمایی قرار دارد که جز محصولات سطح متوسط به پایین بازار به حساب می آیند. به عنوان مثال در آخرین تجهیز پلیس کشور، کیا سراتو دنده ای به پلیس واگذار شده است که به نظر نمی رسد آنچنان خودرو مناسب و کارآمدی برای انجام ماموریت ها باشد.
از طرف دیگر، برخی مواقع پلیس کشور خودروهای خوبی را هم در ناوگان خود داشته است و هنوز از آن ها استفاده می کند. مثلا خودروهای بنز، نیسان و سوزوکی جز آن دسته از خودروهای پلیس به حساب می آیند که از نظر کاربرد و عملکرد در سطح بالایی قرار دارند.
در حال حاضر به نظر می رسد که پلیس ویژه کشور هم به تازگی مجهز به خودروهای جدید شده است. چند روز پیش در مرکز خمات پس از فروش گروه بهمن، یک دستگاه کامیونت پلیس ویژه دیده شد که از نظر ظاهر تا حد زیادی خشن به نظر می رسد. باید اشاره کرد که گروه بهمن با توانایی های شرکت سیباموتور، چند وقتی است که محصولات نیمه سنگین و سنگین ایسوزو ژاپن را در ایران مونتاژ می کند. با توجه به تصویر، واضح است که پلیس اینبار به گروه بهمن اعتماد کرده است و خودروهای ضد شورش جدید و بروزی را با همکاری این شرکت خودروسازی، به ناوگان خود اضافه کرده است.
گروه مستند اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.