ب‌ام‌و عهده‌دار امنیت موتورسواران

ب‌ام‌و عهده‌دار امنیت موتورسواران یکی از عواملی که حضورشان در رقابت‌های مختلف موتوراسپرت ضروری است، خودروهای ایمنی یا همان safety car‌ها هستند. ب‌ام‌و امسال برای مسابقات موتو جی‌پی نمونه‌ای خاص از مدل M5 خود را به عنوان یک خودروی نظم دهنده به مسابقات معرفی کرده است.
خودرویی که ب‌ام‌و برای حضور در این مسابقات به عنوان safety car در نظر گرفته است، قوی‌ترین نسخه سری ۵ نسل جدید است که با کد اتاق G30 شناخته می‌شود. این سدان باوارایایی با بهره‌گیری از یک پیشرانه V8 4.4 لیتری به قدرت ۵۹۲ اسب‌بخار می‌تواند تنها در ۳.۴ ثانیه سرعت خود را از حال سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.
ب‌ام‌و عهده‌دار امنیت موتورسواران
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، تنها برچسب‌های رنگی نیستند که این ب‌ام‌و را از دیگر نمونه‌ها متمایز کرده‌اند بلکه این خودرو از تمامی قطعات سفارشی فیبرکربنی ب‌ام‌و برخوردار است و علاوه بر آن به یک اسپلیتر مخصوص نیز مجهز شده است. مالکین ب‌ام‌و M5 جدید می‌توانند تمام قطعات فیبرکربنی که بر روی این نمونه خاص به کار رفته را به زودی برای خودروی خود سفارش دهند که شامل دیفیوزر، آینه‌های جانبی، درزگیر‌های کربنی و همچنین سیستم اگزوز تیتانیومی می‌شود. تنها قطعه‌ای که نمی‌توانید روی ب‌ام‌و خود داشته باشید، اسپلیتری است که به طور اختصاصی برای نمونه حاضر در مسابقات موتو‌جی‌پی در نظر گرفته شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.