بی وای دی S7 با چه قیمتی عرضه می شود؟

بی وای دی S7 با چه قیمتی عرضه می شود؟
پویا سالاری، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا، روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: « با توجه به افزایش بیش از ۲۵ درصدی ارز مرجع برای خودروسازان و همچنین تغییر در بهای دستمزدها، باید قیمت خودروهایی که را که تا به امروز افزایش نداده ایم، تغییر دهیم. بی وای دی S7 هم قطعا با توجه به شرایط زمان تحویل قیمت گذاری می شود. اما امروز نمی توان این خودرو را با قیمتی کمتر از ۱۳۰ میلیون تومان عرضه کرد».

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

روز گذشته که شرکت خودروسازی کارمانیا بی وای دی F3 دنده ای را به مشتریان خود تحویل داد، نشست خبری با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل برگزار شد و خبرنگاران در خصوص فعالیت این شرکت در مدیران آن سوالاتی را پرسیدند. اولین سوال تغییر قیمت بی وای دی F3 دنده ای بود که قیمتی کمتر از ۵۰ میلیون تومان در سال ۹۶ برای آن اعلام شده بود و حال بهای رسمی ۶۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان را به خود اختصاص داده است. سالاری مدیرعامل کارمانیا در پاسخ به این سوال دلایلی چون تغییر ارز مرجع خودروسازان و افزایش نرخ آن را اعلام کرد. همچنین در این جلسه عنوان شد که بی وای دی S7 را دیگر نمی توان با توجه به شرایط فعلی با قیمت کمتر از ۱۳۰ میلیون تومان به مشتریان تحویل داد. مدیر عامل خودروساز کارمانیا در خصوص قیمت این کراس اوور جدید گفت: « بی وای دی S7 با توجه به شرایط فعلی قیمتی حدود ۱۶۰ میلیون تومان را به خود اختصاص می دهد. در حال حاضر مراحل آماده سازی خط تولید S7 در دست اتمام است و از مرداد سال جاری این خودرو به خیابان ها می آید».


بی وای دی S7 به موتور ٢ لیترى توربوی ٢٠۳ اسب بخار مجهز است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، قدرت آن را به چرخ هاى جلو منتقل می کند. امکاناتى مانند کروز کنترل، استارت دکمه اى، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایدارى، چراغ روزتاب، صندلى برقى، نمایش گر بزرگ، در صندوق عقب برقى، استارت از روى سوییچ، سیستم تهویه دوگانه، تودوزى چرم، سنسور پارک جلو و عقب، آینه هاى تاشوی برقى، دوربین ٣۶٠ درجه، نمایش گر پشت آمپر TFT، سقف پانارومیک، هفت صندلی، سردکن و گرم کن صندلی های جلو، حافظه صندلی، ترمز پارک برقی و… مجهز است.

سه شنبه مورخ ۸ خرداد ۱۳۹۷، شرکت خودروسازی کارمانیا طی مراسمی اولین بی وای دی های F3 دنده ای را به صورت پلاک شده به مشتریان خود تحویل داد. با پایان این مراسم، تحویل رسمی این خودرو به مشتریان در سراسر کشور آغاز شد و از این پس خریداران این خودرو می توانند از بی وای دی F3 خود استفاده کنند. پویا سالاری، مدیرعامل شرکت خودروسازی کارمانیا، در جمع مشتریان و خبرنگاران دلایل تاخیر در تحویل این خودرو را تغییر ناگهانی استانداردها اعلام کرد و گفت: « با اینکه استانداردهای ۸۵گانه جدید سختی های زیادی را بر خودروسازا تحمیل کرده و از طرفی اجرایی شدن ناگهانی آن، برنامه های تحویل و تولید شرکت ها را بر هم زده است، اما خوشبختانه بی وای دی F3 دنده ای به عنوان یک خودرو به روز توانست تا استانداردهای ۸۵گانه را پاس کند و به عنوان اولین خودروهای تولیدی با این استاندارد شناخته شود».

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.