بی وای دی F3 دنده ای در خط تولید کارمانیا + ویدیو

بی وای دی F3 دنده ای در خط تولید کارمانیا+ویدیو
بر اساس برخی تصاویر و ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی، مشخص است که خودروسازی کارمانیا مدتی است تولید CKD بی وای دی F3 دنده ای را در کارخانه ارگ جدید بم آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت در نمایشگاه خودرو مشهد سال جاری برای اولین بار پیش فروش F3 را آغاز کرد و حال شاهد آن هستیم که تولید این سدان دنده ای با تیراژ بالا در کارمانیا آغاز شده است. آن طور که انبار این شرکت مشخص است، فرایند تولید F3 دنده ای با توان بالا پیش گرفته شده و ظرفیت بالایی از این سدان جدید در حال تولید است. همچنین طبق تصاویر منتشر شده، تولید بی وای دی S6 هم در خط مجزایی از F3 انجام می شود و این کارخانه هم مانند سایر خودروسازان، ماه های پایانی سال ۹۶ را با حداکثر ظرفیت کار می کند.
اما در این میان شاهد هستیم که گزارش ماهانه دفتر نیرومحرکه از عدم تولید خودرو در کارمانیا خبر می دهد و این در حالی است که مدارک تصویری این خبر را تکذیب می کنند. پیش از این هم بارها شاهد آن بودیم که دفتر نیرومحرکه وزارت صمت، در انتشار آمار تولید اشتباه های زیادی را انجام داده است. به عنوان مثال در این چند ماهه تولید پژو ۲۰۰۸ از جانب این وزارتخانه صفر اعلام می شد و نام برخی از خودروها هم به اشتباه در لیست تولید ذکر می شود.
آن طور که مشخص است، کارمانیا هم مانند سایر خودروسازان رشد تولید را در ماه های گذشته داشته و همچنین توانسته در زمان مقرر، F3 دنده ای را به خط تولید خود بیاورد. اما برخی شنیده ها حاکی از آن است که تعداد قابل توجهی از محصولات جدید خودروسازان به خاطر تغییر استانداردهای ۵۵ گانه به ۸۵گانه باید از ابتدا روند ارسال مدارک را طی نمایند. این روزها شاهد آن هستیم خودروهای جدیدی که در سال ۹۶ به بازار معرفی شده اند و ورود آن ها به خط تولید برای سه ماهه آخر سال بوده است، به این مشکل برخورده اند و شرکت ها به خاطر تصمیمات یک شبه قانون گذاران باید سود تاخیر را به مشتریان بدهند و در این میان هم خریداران خودروهای مختلف هم نتوانند در زمان مقرر به خودرو خود برسند.

برای تماشای ویدیو تست و بررسی بی وای دی F3 در فصل سوم اسب بخار روی لینک کلیک کنید.

گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.