بهترین کروک های تاریخ بنز + ویدیو

بهترین کروک های تاریخ بنز + ویدیو
مرسدس بنز ویدیوی جدیدی از سری top5 خود منتشر کرده است و این بار موضوع آن بهترین کروک های تاریخ مرسدس بنز است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

وقتی کمپانی قوق العاده ای مثل مرسدس بنز را در نظر بگیرید،انتخاب بهترین مدل ها در هر کلاس کار بسیار دشواری است.چرا که مهندسی دقیق آلمانی به همراه طراحی های جذاب در طول دهه های اخیر باعث می شود تمام مدل های بنز حتی برای کسانی که عاشق این برند نیستند زیبا بنظر برسد.حالا کمپانی این انتخاب دشوار را انجام داده اما بعضی از انتخاب ها برای رسانه ها کمی شوکه کننده بوده است.حالا در این خبر به بررسی این پنج مدل انتخاب شده می پردازیم.
بهترین کروک های تاریخ بنز
شماره پنج لیست AMG GT C رودستر است.وجود موتور تویین توربو ۴ لیتری V8 با قدرت ۵۵۰ اسب بخار باعث می شود از دیدن نام این مدل در لیست شگفت زده نشوید.رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت تنها در ۳.۶ ثانیه بهترین دلیل برای توجیه قرار گرفتن این مدل در بین بهترین ها است.

مدل بعد یعنی مرسدس بنز ۲۸۰ SE 3.5 کابریولت از لوکسترین خودروهای زمان خودش به حساب می آید.موتور ۳.۸ لیتری V8 با قدرت ۲۰۰ اسب بخاری باعث می شود حداکثر سرعت این ماشین ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت باشد.داشبورد زیبای چوبیی و شیشه های برقی باعث می شد این خودرو از نظر طراحی و امکانات داخلی هم به معنای کلمه لوکس باشد.رتبه سوم هم وارث ایده های همین مدل است یعنی مرسدس بنز S-Class کابریولت که دقیقا مثل پدربزرگ خودش هم عملکرد عالی دارد و هم از نظر طراحی از زیباترین های لوکس مدرن به حساب می آید.


حضور یک کانسپت در جایگاه دوم این لیست عجیب ترین چیزی بود رسانه ها به آن پرداختند.مرسدس‌ میباخ ۶ کابریولت مجهز به یک پیشرانه‌ی برقی با قدرت ۷۵۰ اسب بخار که قادر است بدنه‌ی غول‌پیکر آن را در ۴ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. مانند مدل کوپه، نمونه‌ی روباز نیز با یک بار شارژ تا ۳۲۲ کیلومتر مسافت طی می‌کند و با شارژر مناسب، می‌تواند در ۵ دقیقه، انرژی مورد نیاز برای طی کردن ۱۰۰ کیلومتر مسافت را به دست آورد.
بهترین کروک های تاریخ بنز
اما تاج پادشاهی کروک های مرسدس بنز به مرسدس بنز ۳۰۰ SL می رسد.می توان گفت این مدل جذاب ترین رودستر مرسدس بنز در تاریخ این کمپانی به حساب می آید.
بهترین کروک های تاریخ بنز + ویدیو

نظر شما در مورد این لیست چیست؟آیا انتخاب های شما در این لیست بودند؟

گروه مستند اسب بخار
محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.