بهبود عملکرد و ظاهر کامارو

بهبود عملکرد و ظاهر کامارو
شورولت مدل جدیدی را برای کاماروی ZL1 ارائه کرده که ظاهر هجومی تری دارد.
این شورولت جدید می تواند به کمک موتور ۶۵۰ اسب بخاریش به سرعت ۲۰۰ کیلومتر دست پیدا کند. این خودرو همچنان دارای همان موتور سوپر شارژ LT4 V8 است. حالا نسخه ۱LE برای کامارو V6 و SS عرضه شده است. اگرچه قدرت این کامارو آن چنان افزایش پیدا نکرده اما عملکرد آن در مسابقه و فرمانپذیریش بهبود یافته است.
این خودرو دارای قطعات آیرودینامیکی جدیدی از الیاف کربنی است. در واقع باله عقبی و کاپوت و قاب های آیینه آن از جنس الیاف کربنی ساخته شده است. شاسی این خودرو به کمک سامانه Multimatic Dynamic Suspension Spool Valve با قابلیت تنظیم ارتفاع قسمت های جلو و عقبی به روزرسانی شده است. از دیگر امکانات این محصول می توان به رینگ های آلومینیومی سبک وزن دست ساز اشاره کرد. این رینگ ها کوچک تر ولی پهن تر از گذشته است. تایرهای Good year Eagle F1 Supercar 3R نیز دور این رینگ را فرا گرفته اند و قابلیت مقاومت در برابر فشار ۱.۱ برابر گردش را دارند. وزن این خودرو حدود ۳۰ کیلوگرم سبک تر از پیش شده که دلیل آن استفاده از الیاف کربنی است.
قرار است که این کامارو ZL1 در تاسیسات بیلفورد تولید شود و سپس در مسابقات Daytona 500 حضور پیدا کند. پس از این رویدادها ZL1 با مدل ۲۰۱۸ وارد نمایندگی های فروش می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


منبع : خبر خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.