برگزاری نمایشگاه خودرو در خیابان سئول مغایر مصوبه شورای شهر است

برگزاری نمایشگاه خودرو در خیابان سئول مغایر مصوبه شورای شهر است

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در قلب تهران بدون شک مغایرمصوبه ده سال گذشته شورای شهر است و این موضوع باید بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری خودرو پلاس، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اعطای مجوز برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در خیابان سئول بیان داشت : برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو در قلب تهران بدون شک مغایرمصوبه ده سال گذشته شورای شهر است و این موضوع باید بررسی شود.

دکتر زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خودرو پلاس برگزاری نمایشگاه خودرو که برطبق مجوز سازمان توسعه تجارت صورت گرفته است را مغایر با مصوبه شورای شهر تهران دانست و افزود برگزاری چنین نمایشگاهی بجز ایجاد ترافیک برای همشهریان و اختلال در رفت آمد خودرو ها چه سودی میتواند داشته باشد .

وی ادامه داد : در شهر تهران ودر مناطق پر ترافیک برگزاری نمایشگاههایی که به حجم ترافیک بیفزاید کار بسیار اشتباهی است و این موضوع فقط برای شهروندان تهرانی که زمان زیادی را در ترافیک سپری میکنند میتواند ایجاد ناراحتی کند و نباید مجوز برگزاری چنین نمایشگاه هایی در مناطقی همچون خیابان سئول داده شود .

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد : برگزاری نمایشگاه خودرو در ماه مبارک رمضان میتواند حجم ترافیک را در بزرگراه چمران و آیت الله هاشمی رفسنجانی به قدری بالا ببرد که تردد در خیابان های اطراف نیز با مشکل رو برو شود ، به این دلیل معظل ترافیکی نمایشگاه سئول شورای شهر ومدیریت شهری مصرانه از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان توسعه تجارت میخواهد که از برگزاری چنین نمایشگاهی جلوگیری بعمل آید تا شهروندان دچار مشکل نشوند یا آنکه این نمایشگاه به محل دیگری انتقال پیدا کند

وی در پایان بیان داشت : موکدا از دستنددرکاران میخواهم که این نمایشگاه به محل دیگری انتقال پیدا کند. مهم ترین چیز برای ما آسایش مردم و منافع آنان است و قطعا این موضوع رابررسی خواهیم کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.