برگزاری دوره جدید آزمون ایساکو

برگزاری دوره جدید آزمون ایساکو
روز گذشته، طی نشست خبری برگزار شده در شرکت ایساکو، اعلام شد که دوره جدید از آزمون سراسری پرسنل نمایندگی های ایساکو برگزار می شود.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

آزمون سراسری ایساکو که مهم‌ترین و بزرگ‌ترین امتحان مهارت‌سنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور بشمار می رود، امسال نیز با حضور بیش از ۸۵۰۰ شرکت‌کننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این هفته در ۲۰ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
این آزمون از سال ۱۳۸۷ در شرکت ایساکو برگزار می‌شود و طی آن دانش پرسنل نمایندگی‌ها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار می‌گیرد. استادکاران فنی (مکانیک، برق‌کار، جلوبندی‌‌کار و گازسوزکار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، کارشناس پذیرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور پیدا می‌کنند. در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوری‌های اخیر محصولات شرکت ایران‌خودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد. هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندی‌های آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.