برند جدید NextEV با ES8 متولد شد

برند جدید NextEV با ES8 متولد شد
یک خودرو الکتریکی دیگر برای عرضه به بازار چین در اوایل سال ۲۰۱۸ آماده می شود، این خودرو شاسی بلند در ماه نوامبر ۲۰۱۷ در نمایشگاه گوانجو رونمایی و تحت برند تازه کار NextEV طراحی شده است.
به گزارش خودرونویس، NextEV تنها یک برند است که با طراحی این خودرو و قرارداد با Jac قصد تولید این خودرو را دارد، NextEV برای خود کارخانه ندارد.
جک یکی از خودروسازهای چینی است که اخیرا سرمایه گذاری مناسبی در زمینه خودروهای الکتریکی کرده است، این خودروساز چندی پیش با فولکس واگن برای ارتقا تحقیقات و توسعه خود در زمینه خودروهای الکتریکی و تولید خودرو الکتریکی تحت برند سئات قرارداد امضا کرده بود.
برند جدید NextEV با ES8 متولد شد
از مشخصات فنی این خودرو چینی شاسی بلند می توان به پیشرانه الکتریکی با قدرت ۳۲۶ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر اشاره کرد، طبق اطلاعات رسمی منتشر شده صفر تا ۱۰۰ خودرو معادل ۴.۴ ثانیه بوده و حداکثر سرعت آن ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت است، البته تنها با این سرعت قابلیت ۱ دقیقه رانندگی را دارد، سرعت قابل استفاده ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است که می توان با آن نیم ساعت با شارژ پر رانندگی کرد. پیش بینی می شود حداکثر مسافت طی شده در این خودرو ۳۵۵ کلیومتر باشد و در میانگین سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می شود با ES8 بتوان ۵۰۰ کیلومتر راند، از مشخصات فنی باتری این خودرو می توان به ۱۹۲Ah/67KWh اشاره کرد و برای شارژ کامل این باتری با برق ۲۲۰ ولت ۸ساعت وقت صرف می شود و با شارژرهای سریع در یک ساعت ۸۰درصد باتری شارژ خواهد شد.از مشخصات ظاهری ES8 می توان به طول بیش از ۵ متر آن و عرض ۱۹۶۲ میلی متری و ارتفاع طراحی شده ۱۷۵۲ میلی متر اشاره کرد، همچنین فاصله دو محور این خودرو چینی ۳۰۱۰ میلی متر در نظر گرفته شده است که چینش سرنشین ها در این خودرو ۷ نفره به صورت ۲/۳/۲ است.
برند جدید NextEV با ES8 متولد شد
هنوز تیراژ تولید و قیمت این خودرو مشخص نشده است اما سرمایه گذاران امیدوارند بتوانند با این خودرو رقیب خوبی برای تسلاX باشند، قیمت و زمانبندی دقیق تولید NIO ES8 ماه دسامبر ۲۰۱۷ از سوی شرکت اعلام خواهد شد.
برند جدید NextEV با ES8 متولد شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.