برندگان مرحله دوم «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو» مشخص شدند

برندگان مرحله دوم «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو» مشخص شدند

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

دور دوم مراسم قرعه کشی ۳ برنده سفر به روسیه و ۱۵ سرویس دوره ایی رایگان یکساله در هتل ارم با حضور مدیران این شرکت و خبرنگاران برگزار و برندگان این کمپین معرفی شدند.

شرکت مدیران خودرو همزمان با برگزاری بازی های مقدماتی جام جانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه اقدام به اجرای کمپینی با نام ” هیجان جام جهانی با مدیران خودرو” کرده است این شرکت قصد دارد تعدادی از خریداران خوش شانس MVM 315 اکسلنت را به روسیه بفرستد تا از دیدن جام جهانی لذت ببرند. به همین منظور چندی پیش طی مراسمی، مرحله اول قرعه کشی را اجرا کرد و ۳ نفر برنده مرحله اول مشخص شدند. روز گذشته نیز مرحله دوم قرعه کشی در حضور اصحاب رسانه و تعدادی از نمایندگان مدیران خودرو برگزار شد و این بار هر ۳ برنده خوش شانس از میان خانم ها انتخاب شدند.

در انتخاب جوایز نگاه خاصی به عدد ۳۱۵ (MVM 315)شده بود.به عبارتی ۳ سفر روسیه از عدد ابتدایی و ۱۵ سرویس دوره ای یکساله با نگاه به دو عدد آخر انتخاب شده بود. در این کمپین به ۳ خریدار خوش شانسی که خودرو ام وی ام ۳۱۵ اکسلنت خریداری کرده بودند به قید قرعه سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال هدیه می شود و تعداد ۱۵ نفر نیز برنده سرویس دوره ایی یکساله خواهند شد که تا کنون ۲ دوره از این قرعه کشی برگزار شده است.


در ابتدای مراسم قرعه کشی، جواد اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به اینکه شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش است با برگزاری برنامه‌های مشتری محور و کمپین‌های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خود برقرار کندگفت: به دنبال آن هستیم که از نظرات مختلف مشتریان در طول استفاده از محصولات خود با خبر شویم و از این نظرات دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده کنیم.
اکبری از تمدید یک دور دیگر این جوایز به دلیل استقبال مشتریان خبر دارد و گفت: این کمپین تا آخر اسفند برای خریدارن خودروی ام وی ام ۳۱۵ تمدید می شود تا در نهایت تعداد ۹ نفر از خریداران خوش شانس این خودرو برای تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی به روسیه اعزام شوند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.