برندگان مرحله اول «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو» مشخص شدند

برندگان مرحله اول «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو» مشخص شدند
شرکت مدیران خودرو چندی پیش مسابقه ای را تحت عنوان «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو» برای مشتریان خود تدارک دید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت از ۲۲ آذر ماه سال جاری تا ۲۲ دی ماه، مشتریانی را که ام وی ام ۳۱۵h را خریداری کرده بودند، در یک قرعه کشی قرار داد تا سه مالک این خودرو را برای تماشا جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه اعزام کند و به ۱۵ نفر دیگر، سرویس ادواری یکساله رایگان را هدیه دهد. در مراسم قرعه کشی اعلام شد که این برنامه همچنان ادامه دارد و مدیران خودرو طی یک مراسم دیگر، قرعه کشی دیگری را برای اعزام مشتریان به روسیه ترتیب خواهد داد.
در مراسم قرعه کشی روز گذشته آقایان عبدالحسین اسمعیل زاده بافقی، مازیار فلاح دخت ناصرانی و حمیدرضا کیانی راد برنده خوش شانس سفر به روسیه بودند.


اکبری، مدیر بازاریابی برند ام وی ام در شرکت مدیران خودرو اعلام کرد: «با توجه به اینکه اکثر مشتریان ام وی ام ۳۱۵h جوانان هستند، خواستیم تا در ایام جام جهانی با اعزام تعدادی از خریداران این خودرو به روسیه، هم به مسئولیت های اجتماعی خود عمل کنیم و از طرفی تکریم مشتریان را به جا آوریم».
در این مراسم تعدادی از نمایندگان برتر شرکت مدیران خودرو در کنار مدیران ارشد برند ام وی ام حضور داشتند و مراسم قرعه کشی را برگزار کردند. پس از مشخص شدن نتایج، در سالن برگزاری با مشتریان خوش شناس تماس گرفته شد و خبر برنده شدن آن ها در همان لحظه به دستشان رسید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.