برندگان قرعه کشی مدیران خودرو،عازم سرزمین اژدها شدند!

برندگان قرعه کشی مدیران خودرو،عازم سرزمین اژدها شدند!
شرکت مدیران خودرو در ماه مبارک رمضان امسال اقدام به قرعه کشی میان خریداران محصولات خود نمود که جایزه این قرعه کشی سفر به کشور چین و یک هفته گشت و گذار در سه شهر پکن، شانگهای و از همه مهم تر ووُهو، مهد ظهور برند چری بود. تعداد برندگان این قرعه کشی ۱۸ نفر بودند که ۸ نفر آنها از خریداران برند چری و ۱۰ نفر دیگر از خریداران برند ام وی ام بودند.
روند قرعه کشی به این صورت بود که ابتدا ثبت نام اولیه و پیش پرداخت به صورت کامل انجام می شد و پس از تایید مالی توسط شرکت، مالک به صورت خودکار در قرعه کشی شرکت داده می شد. تعداد کل شرکت کنندگان در این قرعه کشی حدود ۵۱۰۰ نفر بوده است که ۳۵۰۰ نفر آن ها از خریداران برند ام وی ام و ۱۶۰۰ نفر دیگر از خریداران برند چری بوده است. همچنین قرعه کشی درمیان خریداران تمامی مدل های این دو برند انجام شده و مدل خاصی از برند ها در قرعه کشی مطرح نبوده است.
شرکت مدیران خودرو برنامه ی سفر این برندگان خوش شانس را با دقت خاصی تنظیم کرده است تا آنها در طی سفر از بیشترین مناطق توریستی چین دیدن کنند. دیوار بزرگ چین، معابد و میادین بزرگ و مهم شهر، مراکز خرید مختلف و متنوع از مکان هایی است که برای بازدید برندگان قرعه کشی ترتیب داده اند. همچنین لازم به ذکر است که بازدید از کارخانه چری در شهر ووهو یکی از جذاب ترین بخش های سفر است که برای بازدید کنندگان در نظر گرفته شده است.
در گفت و گویی که با چند تن از این برندگان داشتیم، ابتدا همه از برنده شدن خود در قرعه کشی غافلگیر شده بودند چرا که تا روزی که برای تحویل خودروی خود به شرکت مراجعه نکرده بودند از وجود قرعه کشی هیچ اطلاعی نداشتند و هنگامی که به شرکت مراجعه کرده بودند، نام خود را در میان لیست برندگان قرعه کشی سفر به چین رویت کرده بودند. همچنین مالکان محصولات مدیران خودرو از خرید خود ابراز رضایت داشته اند و به ضعف خاصی در مورد خودروهای خود اشاره نکردند. تنها یکی دو مورد به ایرادات جزئی در خودروی خود پی برده بودند که با مراجعه به شرکت، شرکت اقدام به رفع ایراد از خودروی آن ها کرده بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.