برنامه ریگان خودرو برای بازار مشخص است؟

برنامه ریگان خودرو برای بازار مشخص است؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شرکت ریگان خودرو در نمایشگاه خودرو تهران مشخص کرد که نسخه های لوکس زوتی و خودروهای بنزینی هاوتای چین را به بازار ایران می آورد.
این شرکت قرار است که در قدم اول زوتی T210 جدید را به بازار ایران کشور عرضه کند. این خودرو به موتور ۵/۱ لیتری توربو ۱۵۴ اسب بخار مجهز است و از نظر کیفی در سطح خوبی قرار دارد. سقف پانارومیک، شش کیسه هوا، گرمکن و سردکن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، تودوزی چرم، حافظه صندلی راننده، صندلی های جلو برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور نور و باران و… از جمله امکانات این خودرو است.
هاوتای هم در گام اول C9 را به ریگان خودرو داده است که احتمالا به عنوان یک کراس اوور کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان به ایران می آید. ولی هنوز مشخص نیست که ریگان خودرو در چه زمانی این خودروها را در ایران تولید می کند. با توجه به اینکه این شرکت زیر مجموعه گروه صنعتی کرمان خودرو محسوب می شود و سوله ای را در ارگ تجاری بم خریداری کرده است، احتمال آن زیاد است که از همان ابتدای کار عرضه این دو خودرو را به صورت مونتاژ داخل انجام دهد. ولی تا به امروز مدیران ارشد این شرکت در مورد برنامه های خود به رسانه ها اطلاعاتی نداده اند و بسیاری می گویند که در بهترین حالت، دو خودرو چینی ریگان خودرو در نیمه دوم سال ۹۷ وارد جاده های کشور می شود.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.