با عشق از هند

با عشق از هند
شرکت فارادی فیوچر که بیش از سه سال از تاسیس آن می‌گذرد، قطعا سخت‌ترین دوران خود را در سال ۲۰۱۷ تجربه کرد. مشکلات اقتصادی فراوان، کمبود بودجه و سرمایه‌گذاری‌های مالی، منصرف شدن طراحان و مهندسان ارشد شرکت و متوقف شدن تولید کارخانه تولیدی میلیارد دلاری در نوادا باعث شده بود که همه فکر کنند فارادی فیوچر در حال کشیدن آخرین نفس‌هایش است. اما ظاهرا هنوز به پایان کار این شرکت نزدیک نشده‌ایم و امیدها برای ادامه فعالیت آن دوباره زنده شده است.
با عشق از هند
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، خبرگزاری چینی گاسگو در گزارشی اختصاصی نوشته است که شرکت هندی تاتا موتورز می‌خواهد ۹۰۰ میلیون دلار وقف سرمایه‌گذاری روی فارادی فیوچر کند. این سایت مدعی شده است که تاتا، ارزش فارادی فیوچر را ۹ میلیارد دلار برآورد کرده است و به نوعی، تاتا در حال خرید ۱۰ درصد از سهام این استارت‌آپ خودروهای الکتریکی است. اتوکار نیز به نقل از چند وبسایت چینی دیگر، این گزارش را تایید کرد.
از برندهای تاثیرگذار تاتاموتورز که دفتر مرکزی آن در هند واقع شده، می‌توانیم به برند انگلیسی جگوار لندروور اشاره کنیم. در صورت ملحق شدن فارادی فیوچر به تاتا، جگوار هم می‌تواند از فناوری‌های پیشرفته و مجهز فارادی فیوچر بهره ببرد. پیش از این نیز گزارش شده بود که مدیران جگوار لندررور به شدت مشتاق هستند که یک برند لوکس خودرویی یا یک شرکت تکنولوژی پیشرفته را بخرند.
با عشق از هند
فارادی فیوچر تا به حال برای اولین مدل خود که FF 91 نام دارد، بیش از ۶۴ هزار سفارش دریافت کرده است. این خودرو که رقیب اصلی تسلا در بازار آمریکا محسوب می‌شود، بیش از هزار اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و طبق گزارش‌ها، صفر تا صد آن ۲.۳۹ ثانیه طول می‌کشد. این خودرو از فناوری جدید فارادی فیوچر به نام فناوری Echelon Inverter بهره می‌برد. هدف این فناوری تولید انرژی بیشتر بدون نیاز به فضای بزرگ‌تر است.
با عشق از هند

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.