اولین نسخه از پژو ۵۰۸ با دست پر می‌آید

اولین نسخه از پژو ۵۰۸ با دست پر می‌آید
کمپانی پژو کمتر از دو هفته پیش به صورت مجازی از مدل ۵۰۸ خود پرده برداری کرد و مشتاق است که با این محصول رقابتی برای فولکس واگن پاسات، مانند مدلی مخصوص رفتار کند و این کار را با مدل برتر خود یعنی مدل GT آغاز کرده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

نسخه اولیه از این خودرو را میتوان در رنگهای Ultimate Red و Dark Blue سفارش داد که با جزئیات مشکی در سپر جلو همراه خواهد بود. رینگ‌های این خودرو ۱۹ اینچی آلیاژی هستند و به صورت ۲ رنگ تزیین شده‌اند.
با ورود به داخل کابین این خودروی تکنولوژیک درمی‌یابیم که پژو از مواد اولیه با کیفیتی مانند آلکانتارا و چرم نرم مشکی رنگ و چوب Zebrano برای تزیینات استفاده کرده است و برچسب First Edition روی درب ها جزو تجهیزات استاندارد هستند. در واقع نسخه جدید ۵۰۸ قصد دارد خریداران را با آرایه‌ی کاملی از تکنولوژی مانند چراغهای جلوی تمام LED، سیستم دید در شب یا همان نایت ویژن، سیستم صوتی موضعی با هدفون های بی‌سیم و سیستم ناوبری سه بعدی روی صفحه نمایشگری ۱۰ اینچی لمسی، عاشق خود کند. به این‌ها پدال های آلومینیومی با تزییناتی از جنس کروم را نیز اضافه کنید.
اولین نسخه از پژو ۵۰۸ با دست پر می‌آید


تعجبی نیست که برای نسخه First Edition از این خودرو فقط موتورهای برتر قابل سفارش هستند، مخصوصاً موتور بنزینی با ۲۲۵ اسب بخار قدرت و موتور دیزلی ۱۸۰ اسب بخاری که هردوی این موتورها با جعبه دنده ای هشت سرعته ی اتوماتیک همراه خواهند بود. کمپانی پژو هنوز از میزان تولید اطلاعاتی منتشر نکرده است اما مطمئناً نسخه‌ی First Edition در مقیاسی محدود تولید خواهد شد. برای خرید این مدل میتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، گرچه این کار فقط در دوازده کشور اروپایی مقدور است و زمان تحویل نیز در ماه اکتبر خواهد بود. رونمایی عمومی این مدل امروز در شروع نمایشگاه ژنو برگزار خواهد شد.

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.