اوتلندر هیبرید پرفروش ترین می شود؟

اوتلندر هیبریدی، خودرویی جذاب برای بازار ایران
شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی ژاپن در ایران قصد دارد تا طی دو ماه آینده اوتلندر هیبرید را به بازار ایران معرفی کند.
به احتمال زیاد این خودرو قیمتی کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان را دارد و به این ترتیب با خودروهایی چون رنو کولئوس، تویوتا راو۴، نیسان ایکس تریل و هیوندای سانتافه رقابت می کند. مزیت این خودرو نسبت به رقبا این است که مصرف سوخت به مراتب کمتری از آن ها دارد و همچنین شتاب و قدرت بهتری را به راننده تحویل می دهد. در همین ابتدای کار اوتلندر هیبرید ۲۰۰ اسب بخار قدرت دارد و بخش عمده گشتاور آن توسط موتورهای برقی آن تولید می شود. همچنین میل گاردان از این خودرو حذف شده و وظیفه فعالیت دیفرانسیل عقب به صورت کامل بر عهده موتورهای برقی است.
جالب است بدانید که ظرفیت بالای باتری های اوتلندر PHEV باعث شده تا شما بتوانید بدون فعالیت موتور بنزینی ده ها کیلومتر رانندگی کنید و گاهی فقط با پشتوانه نیروی الکتریکی سفرهای شهری را انجام دهید. این خودرو کراس اوور در هنگام فعالیت موتور بنزینی، باتری های خود را شارژ می کند و برای همین راننده هیچ وقت نگران شارژ باتری های خودرو نیست. البته که اوتلندر PHEV امکانی را دارد تا بتوان خودرو را با اتصال به برق تک فاز شارژ کرد. برای همین می توان اوتلندر هیبرید را به عنوان یکی از گزینه های بسیار جذاب ماه های آتی اعلام کرد که به احتمال قوی می تواند سهم خوبی را در بازار کشور به دست آورد. این خودرو در کنار فناوری هیبریدی به امکاناتی نظیر دنده پشت فرمان، استارت دکمه ای، سانروف، سیستم تهویه دوگانه، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک برقی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، درب صندوق برقی و… مجهز است.
با توجه به امکانات، فناوری، مصرف سوخت، خدمات پس از فروش و کیفیت احتمال داده می شود که در نیمه دوم سال جاری اوتلندر هیبرید به عنوان پرفروش ترین کراس اوور متوسط بازار در رده قیمتی ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان شناخته شود. زیرا پتانسیل عرضه و ویژگی های آن می تواند نسبت به سایر خودروهای بنزینی غلبه کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.