انتظار خریداران برای ترکیدن حباب بازار خودرو

انتظار خریداران برای ترکیدن حباب بازار خودرو
رکود در بازار خودرو ایران همچنان سنگینی می‌کند و این در شرایطی است که برخی خودروها به‌خصوص مدل‌های وارداتی، افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.
آن طور که فعالان بازار می‌گویند،نوسانات نرخ ارز و سکه اگرچه کم و بیش بر قیمت خودروها اثرگذار بوده‌اند، با این حال تقاضا را تحریک نکرده و بنابراین همچنان با رکود و تورم توامان در بازار روبه‌رو هستیم.اوضاع به شکلی است که در حال حاضر با وجود رکود در خرید و فروش خودروهای داخلی و خارجی، قیمت برخی محصولات همچنان روند افزایشی خود را حفظ کرده و این موضوع بر سنگین‌تر شدن رکود افزوده است.
به گزارش دنیای اقتصاد، در واقع افزایش قیمت‌ها بخشی از مشتریان را بر آن داشته تا برای خرید خودرو دست نگه داشته و منتظر ترکیدن حباب قیمتی باشند.به گفته فعالان بازار، افزایش قیمت‌ها بیشتر مختص خودروهای وارداتی است، چه آنکه به‌دلیل بسته ماندن سایت ثبت‌سفارش، همچنان قیمت‌های کاذب در این بازار به چشم می‌آید. در مجموع آنها بر این باورند که تا حباب قیمتی بازار خودرو از بین نرود، بعید است شاهد افزایش تقاضا در خرید و فروش باشیم، ضمن آنکه در بازار خودروهای داخلی به نوعی با اشباع قیمتی مواجه هستیم.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.