ام جی 360 توربو در بازار چه قیمتی دارد؟

ام جی 360 توربو در بازار چه قیمتی دارد؟
شاید برای تان سوال باشد که مگر شرکت ” آذویکو “، تحویل ام جی ۳۶۰ توربو را آغاز کرده است؟ باید در پاسخ گفت که قرار بود این خودرو از پایان بهار به دست مشتریان برسد و اکنون خبرها حاکی از آن است که تعدادی از خریداران پس از صدور دعوت نامه، تکمیل وجه خودرو را انجام داده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گفته این مالکان، کارشناسان فروش گفته اند خودرو در این هفته و یا هفته آینده به صورت پلاک شده به دست مشتریان می رسد و همین مسأله باعث شده بازار آزاد این خودرو زودتر از آن چه رایج است، در آگهی های اینترنتی دیده شود.
خلاف این که ام جی ۳۶۰ معمولی هیچ گاه نتوانست ثبات در قیمت بازار آزاد را پس از تحویل به مشتریان تجربه کند و از سویی گاهی با قیمتی کم تر از بهای رسمی کارخانه معامله می شد، اما افزایش قیمت ناگهانی ۳۶۰ توربو در پیش فروش جدید باعث شده این خودرو از ام جی با سود به نسبت مناسبی در بازار برای فروش گذاشته شود.
شرکت ” آذویکو ” به عنوان تولیدکننده ام جی ۳۶۰ در ایران با آغاز سال جدید، قیمت این خودروی ۷۷ میلیون تومانی را به ۸۸ میلیون تومان رساند و اکنون شاهد آن هستیم که ۳۶۰ توربو در بازار آزاد با قیمت هایی حدود ۸۹ تا ۹۴ میلیون تومان به فروش گذاشته شده اند. البته در شرایط کنونی، قیمت ۸۸ میلیون تومان، عددی است که مالکان این خودرو می توانند با راحتی بیش تری آن را به مصرف کنندگان بعدی بفروشند. آن طور که مشخص است ” آذویکو ” هم تاخیری در تحویل این خودروها ندارد و قرار است از ابتدای خرداد ماه حرکت ۳۶۰های توربو در جاده های کشور آغاز شود. اما گویا هنوز قرار نیست که کروزکنترل روی این خودرو نصب شود و این خودروی ۸۸ میلیون تومانی بدون داشتن کروزکنترل در ایران مونتاژ و عرضه می شود.
با توجه به این که تیراژ تولید ام جی ۳۶۰ توربو آن چنان زیاد نیست، احتمال داده می شود در آینده بازار آزاد و کارکرده عادی را داشته باشد و توقع فروش آن با سود زیاد در بازار آزاد چندان منطقی نیست.

برای مشاهده ویدیو تست و بررسی ام جی ۳۶۰ توربو روی لینک کلیک کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.