استقبال سایپا از شریعتمداری

برنامه وزیر احتمالی صنعت برای صنعت خودرو
اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ضمن ستودن حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، معرفی دکتر محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت قدر دانسته و امیدوارند با اتکاء به نگاه پیش برنده و مثبت ایشان، صنعت خودرو بتواند دوران شکوفایی خود را بیش از گذشته تجربه نماید.
به گزارش سایپا نیوز؛ پیروزی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور پرشور و شعور مردم شریف، تنفیذ حکم ایشان از سوی رهبر معظم انقلاب و برگزاری مراسم تحلیف در مجلس شورای اسلامی سرآغاز حرکت پرشتاب دولت دوازدهم در مسیر خدمت رسانی شایسته به مردم، توسعه پایدار و استقلال و خودکفایی کشور با اتکاء به اقتصاد مقاومتی است.
تشکیل کابینه کارآمد به عنوان نخستین گام رئیس جمهور محترم در راستای تحقق اهداف و آرمان های والای نظام جمهوری اسلامی و سیاست های دولت دوازدهم انجام شده است و در این بین معرفی وزرای حوزه صنعت و اقتصاد و به طور کلی تیم اقتصادی دولت بسیار حائز اهمیت بوده که با تدبیر و آگاهی و مداقه خاصی توسط ایشان صورت گرفته است. معرفی دکتر محمد شریعتمداری به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت باعث شور و شوق فراوان در بین فعالان و متخصصان و کارگران حوزه صنعت به ویژه صنعت خودروسازی شده است و امید به آینده ای درخشان را نوید می دهد.
اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا ضمن ستودن حُسن انتخاب ریاست محترم جمهور، معرفی دکتر محمد شریعتمداری را به عنوان وزیر صنعت ،معدن و تجارت قدر دانسته و امیدوارند با اتکاء به نگاه پیش برنده و مثبت ایشان، صنعت خودرو بتواند دوران شکوفایی خود رابیش از گذشته تجربه نماید.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.