از لوگوی جدید BMW رونمایی شد

از لوگوی جدید BMW رونمایی شد

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

داشتن یک لوگوی دایره شکل به رنگ آبی و سفید روی کاپوت خودروی تان بسیار لذت بخش و چشم نواز است، اما برای مدل های جدید BMW 8، BMW i8، i8 roadstar، سری ۷ و X7، یک آرم سیاه و سفید به کار رفته که زینت بخش این اتومبیل ها خواهد بود.
این لوگو به نوعی خودرو های نام برده را از دیگر محصولات این کمپانی جدا می کند.
تمام اتومبیل هایی که از این آرم روی آنها استفاده شود، با نام مدل های الیت BMW شناخته خواهند شد. علاوه بر تغییر رنگ، لوگوی سیاه و سفید جدید BMW تغییرات جدیدی را نیز به خود دیده است. برای مثال؛ نام کامل کمپانی یعنی Bayerische Motoren Werke نوشته خواهد شد که به نظر می رسد کمی از زیبایی آن می کاهد.
پرچمداران جدید BMW و به نوعی گل سرسبد اتومبیل های این شرکت یک درک و تعریف جدید از اتومبیل لوکس به ارمغان خواهند آورد و زیبایی تأثیرگذار آنها، احساس لذتی که از رانندگی به دست می آورید را دوچندان خواهد کرد. مدل های الیت BMW مشتریان خاص خود را خواهد داشت.
به گفته هیلدگارد ورتمن، معاون ارشد BMW، این خودرو ها مخصوص افرادی است که می خواهند از زمان در اختیارشان بهترین استفاده را ببرند.
وی ادامه داد که شعار این محصولات این است که «لحظه را در دست بگیر و از آن برای خلق و ثبت چیزهای زیبا و معنادار استفاده کن.» جدا از زیبایی، طبق قرارداد، خریداران می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از یک ویژگی حمل و نقل جذاب استفاده کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.