از تخیل تا واقعیت

از تخیل تا واقعیت
تویوتا در نمایشگاه CES امسال از کانسپت خودرویی پرده برداشت که از آینده سخن می گوید،این خودرو تحت عنوان iconcept نشان دهنده آینده نگری تویوتا است.
این خودرو در مرکز طراحی تویوتا در لاس¬وگاس طراحی شده است،طراحی این خودرو تمام منتقدان را از دید وسیع تویوتا به آینده شگفت¬زده کرده است.تویوتا اعلام کرده است هوش مصنوعی بکار رفته در این خودرو ارتباط ذهنی با راننده برقرار می کند.
تصور کنید در آینده شما سوار این خودرو هستید،خودرویی که نه تنها انواع امکانات روز را در سطح پیشرفته تر دارد بلکه شما را درک می کند!حتی تصور چنین خودرویی تا حد زیادی غیرقابل باور است اما تویوتا با ارائه این کانسپت نشان داده که در آینده یکی از کمپانی هایی خواهد بود که خیال را به واقعیت پیوند می زند.
ترکیب امکاناتی نظیر رانندگی اتوماتیک و سیستم نویگیشن قوی را با هوش مصنوعی این خودرو می¬تواند تجربه¬ای بینظیر رانندگی را در آینده به خریداران تویوتا هدیه دهد.
از تخیل تا واقعیت
گرچه فاصله کانسپت تا عرضه در مورد این خودرو فاصله ای فوق العاده زیاد است اما نگاه وسیع تویوتا به آینده و پیشرفت روزافزون این کمپانی در حال حاضر نشان می دهد عرضه این خودرو غیر ممکن نیست.
محمدرضا پاداش- گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.