اتحاد بزرگان برای ساخت شبکه شارژ در اروپا

بی ام و i3S معرفی شد
بزرگ‌ترین گروه‌های خودروسازی دنیا در حال کار روی ساخت یک شبکه بزرگ و وسیع از ایستگاه‌های شارژ خوروهای الکتریکی در اروپا هستند. این ۴ گروه خودروسازی به صورت رسمی همکاری تازه‌ای با هم را آغاز کرده‌اند و نام گروه خود را Ionity گذاشته‌اند. این گروه قرار است در چند سال آینده، شبکه شارژ خودروهای الکتریکی اروپا را متحول کند.
امسال نزدیک به ۲۰ ایستگاه جدید در اروپا باز می‌شوند و این تعداد تا سال ۲۰۱۸ به عدد ۱۰۰ ایستگاه شارژ می رسد. گروه Ionity می‌خواهد تا سال ۲۰۲۰، حداقل ۴۰۰ ایستگاه جدید را در اروپا تاسیس کند. این ایستگاه‌ها میزبان هر نوع خودروی الکتریکی خواهند بود و چندین خودرویی الکتریکی می‌توانند به صورت هم‌زمان شارژ شوند. به دلیل ظرفیت ۳۵۰ کیلوواتی آن‌ها، شارژ در این ایستگاه‌ها بسیار سریع‌تر خواهد بود. این میزان بیش از دو برابر بیشتر از سوپرشارژر‌های تسلا است. البته تسلا هم می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک، سوپرشارژرهای خود را ارتقا دهد.
مرکز اداری گروه Ionity در مونیج واقع شده است و مدیران آن امیدوارند که بتوانند تا سال بعد، ۵۰ متخصص جدید استخدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، این ۴ گروه خودروسازی نزدیک به یک سال پیش از تمایلشان برای ساخت اتحادیه‌ای جدید با هدف گسترش ایستگاه‌های شارژ اروپا صحبت کرده بودند. آن‌ها در بیانیه‌ای که نوامبر ۲۰۱۶ منتشر شده بود، گفتند: تجربه شارژ با این ایستگاه‌های جدید به اندازه بنزین ریختن در پمپ بنزین‌های عادی راحت و سریع خواهد بود.
این شبکه جدید شارژ الکتریکی‌ها بر اساس سیستم ترکیبی شارژ خودروهای الکتریکی ساخته می‌شود که با بسیاری از مدل‌های فعلی و همچنین الکتریکی‌های نسل بعد منطبق است. خودروسازهای دیگری مانند کیا و نیسان باید از سیستم شارژ استاندارد خود استفاده کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.