آمار سرچ برندهای خودرو منتشر شد

آمار سرچ برندهای خودرو منتشر شد
با وجود اینکه فولکس واگن بعد از برنامه ریزی های چندساله از تویوتا سبقت گرفت و به تنهایی بزرگترین خودروساز جهان شد اما آمار سرچ برندهای خودرو در کشور های مختلف نشان می دهد که تویوتا رده اول را در سرچ برند دارد.
البته سرچ برند ملاک اصلی برای موفقیت کمپانی به حساب نمی آید چرا که این مقام می تواند بخاطر اخبار زیاد و حاشیه ای برند ها باشد.
تحلیل این آمار نشان می دهد تویوتا رتبه نخست سرچ در بیشتر از ۷۴ کشور را دارد که شامل کشور های آمریکا،استرالیا،چین،گرینلندو… می شود.
بی ام و در جایگاه دوم قرار دارد با بیشترین سرچ در کشور هایی اروپایی مثل آلمان،بلژیک،لهستان،اتریش،کرواسی و اکراین.
کمپانی کره ای هیوندای در رتبه سوم است که سرچ بالایی در کشورهایی مثل روسیه و هند و اندونزی داشته است.
اما فولکس واگن که در حال حاضر بزرگترین خودروساز جهان است هم در این آمار رتبه نخست در سرچ کشورهای اسپانیا،رومانی،بلاروس،استونی،اروگوئه و … داشته است اما در آمار کلی هفتم میباشد.
اما نکاتی دیگر در این نقشه آماری وجود دارد،مثلا رنگ خاکستری نقشه کشورهایی مثل کوبا،ایران،کره شمالی،سودان،سوریه و گرجستان نشان از این دارد که دسترسی به آمار سرچ این کشورها وجود نداشته و کشور ما هم جز آنهاست.اما اگر آمار ایران هم منتشر می شد کدام برند رتبه نخست را داشت؟
نکته دیگری که می توان به آن اشاره کرد رتبه نخست بوگاتی در کشور نیجر است.مردم نیجر اکثرا شرایط اقتصادی مناسبی ندارند و احتمالا با سرچ بوگاتی و دیدن عکس ها رویا پردازی کرده اند.می توان‌ گفت این نکته غم انگیزترین نکته این نقشه آماری است.
آمار سرچ برندهای خودرو منتشر شد
آمار سرچ برندهای خودرو منتشر شد
محمدرضا پاداش-گروه مستند اسب بخار

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.