آغاز ثبت سفارش ب ام و 530i جدید

آغاز ثبت سفارش ب ام و 530i جدید
به تازگی در سایت سیستم مدیریت ثبت سفارشات واردات (ثبتارش)، نام خودروی جدیدی اضافه شده است. این خودرو از خانواده ب ام و است و ۵۳۰i نام دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ب ام و سری۵ جدید که به اتاق G30 در بازار جهانی شناخته می شود، با مدل ۲۰۱۷ به دست مشتریان رسیده است. حال بعد از چند ماه قرار است که این خودرو به بازار ایران ورود پیدا کند و بتواند دوباره فروش خوب سری۵ در ایران را احیا کند. این خودرو که قرار است با مدل ۵۳۰i راهی جاده های کشور شود، به موتور دو لیتری تویین پاور مجهز است که ۲۵۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر تولید می کند. این خودرو در حالت استاندارد دیفرانسیل عقب بوده و می توان آن را در نسخه دو دیفرانسیل XDrive هم سفارش گذاری کرد. البته که این امر در بازار جهانی امکان پذیر است و احتمال آن بسیار کم است که بتواند ۵۳۰i را در نسخه XDrive در بازار ایران به صورت مرسوم تهیه کرد. گیربکس این خودرو از نوع ۸ دنده اتوماتیک استپ ترونیک است که می تواند با انتقال قدرت صحیح، شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۵۳۰i را در ۶ ثانیه ثبت کند.
آغاز ثبت سفارش ب ام و 530i جدید
این سدان لوکس آلمانی از نظر طراحی شباهت بسیار زیادی با ب ام و سری۷ جدید دارد. پس بدیهی است که در صورت حضور به موقع در بازار ایران، بتواند فروش خوبی را تجربه کند. احتمال داده می شود که ۵۳۰i جدید با قیمتی حدود ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان به بازار کشور عرضه شود. مجوز واردات این خودرو برای پرشیا خودرو ثبت شده و بدیهی است که تنها راه رسمی خرید این خودرو توسط ارگان های مربوطه، این شرکت معرفی می شود. در صورت سفارش گذاری و ترخیص به موقع ۵۳۰i می توان از اواخر تابستان امسال این خودرو را در جاده های کشور مشاهده کرد.
آغاز ثبت سفارش ب ام و 530i جدید

در ادامه باید افزود که کمپانی ب ام و نسخه ۵۳۰ را در مدل هیبریدی با شناسه ۵۳۰e هم تولید می کند که در کنار پیشرانه معرفی شده فوق، یک موتور و مبدل الکتریکی هم قرار دارد. در صورتی که شرکت پرشیا خودرو بتواند زیرساخت خودروهای هیبریدی ب ام و را در بحث خدمات پس از فروش فراهم کند، بدون شک ب ام و ۵۳۰e می تواند فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کند و شاید هم با قیمت مناسبتری به دست مشتریان برسد.
آغاز ثبت سفارش ب ام و 530i جدید

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.