آغاز تحویل لیفان 820 از چند روز دیگر

اولین همایش لیفان 820 با خبرهای جدید
طبق خبرهای رسیده و شنیده ها، شرکت کرمان موتور برنامه دارد تا از هفته آینده لیفان ۸۲۰ را در سری جدید فروش به مشتریان تحویل دهد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این شرکت از یکم بهمن ماه سال جاری، ثبت نام لیفان ۸۲۰ را مجددا با شرایط فروش نقدی و اقساطی آغاز کرد و قرار بود که طی یک ماه این خودرو به دست مشتریان برسد. در حال حاضر قیمت مصوب این خودرو ۹۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و حال قرار است که طی چند روز آینده این خودرو سدان به دست مشتریان برسد.
برخی از مشتریان اعلام کرده بودند که هنوز کرمان موتور خبرهای دقیقی در خصوص زمان تحویل خودرو نمی دهد و از همین جهت برخی شایعات در خصوص عدم تحویل لیفان ۸۲۰ در فضای مجازی منتشر شد. اما حال مشخص است که از اواخر بهمن ماه شاهد تحویل این سدان چینی مونتاژ داخل خواهیم بود. لیفان ۸۲۰ به پیشرانه ۲.۴ لیتری ۱۵۸ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک آن قدرت را به چرخ های جلو می رساند. امکاناتی نظیر صندلی برقی راننده با گرمکن، مانیتور، سنسور پارک و دوربین عقب، دی لایت، سانروف، سیستم تهویه اتوماتیک، کروزکنترل و… در این خودرو وجود دارند و باعث شده تا در این مدت به عنوان بزرگترین سدان کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان بازار شناخته شود.
برای تماشا فیلم تست و بررسی لیفان ۸۲۰ در مستند اسب بخار، می توانید به این بخش مراجعه کنید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.