آغاز افزایش قیمت سوزوکی گرندویتارا

گرند ویتارا با سانروف آمد
گروه صنعتی ایران خودرو با انجام تغییرات فیس لیفت و اضافه کردن برخی امکانات جدید به سوزکی گرندویتارا، قیمت آن را ۱۴۷ میلیون و ۷۴ هزار تومان اعلام کرده بود.
اما وقتی سخن از فروش این خودرو می شد، همیشه تخفیف چند میلیون تومانی به مشتریان تعلق می گرفت و باعث می شد تا بهای تمام شده خودرو در تحویل فوری فروش نقدی، کمتر از ۱۴۰ میلیون تومان برای خریدار باشد. قیمت حدود ۱۳۹ میلیون تومانی برای خریداران گرندویتارا کلاس ۱۰ در ایران خودرو باعث می شد تا بهای بازار آزاد این خودرو در بازه ۱۴۰ تا ۱۴۳ میلیون تومان شناور باشد.
ولی با افزایش قیمت خودروها در بازار و از طرفی بسته بودن ثبت سفارش، شاهد بودیم که رقبای گرندویتارا افزایش قیمت را تجربه کرده بودند. حال این بار گروه صنعتی ایران خودرو در اعلام شرایط فروش نقدی سوزوکی گرندویتارا کلاس ۱۰ با موعد تحویل ۳۰ روزه، تخفیف نقدی را حذف کرده و مشتریان باید هماه عدد ۱۴۷ میلیون و ۷۴ هزار تومان را بپردازند. این اتفاق باعث می شود که در آینده نزدیک قیمت بازار آزاد گرندویتارا نیز افزایش پیدا کند و این کراس اوور مونتاژی با قیمتی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان در بازار معامله شود.
در هفته های گذشته خبری از سایت اسب بخار منتشر شد که با افزایش تعرفه های واردات، شرکت های خودروساز داخلی نیز، با تکنیک های مختلف قیمت محصولات خود را افزایش می دهند. خبر پیشین اسب بخار به این نکته اشاره داشت که در آینده نزدیک ایران خودرو تخفیف چند میلیون تومانی گرندویتارا را حذف می کند و در گام اول، بدون اعمال افزایش قیمت رسمی، خودرو را با بهایی بیشتر نسبت به گذشته به بازار عرضه می کند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.