آئودی نسخه‌ای ویژه از R8 را به نمایشگاه نیویورک آورد

آئودی نسخه‌ای ویژه از R8 را به نمایشگاه نیویورک آورد
نمایشگاه نیویورک میزبان نسخه‌ای خاص از گل‌سرسبد محصولات آئودی، یعنی R8 است. این مدل که Sport Edition نام دارد و برای جشن تولد تاسیس بخش اسپورت آئودی آماده شده.
بنابر اعلام این شرکت آلمانی تنها ۲۰۰ دستگاه از این نسخه روانه بازار خواهد شد که هر کدام رنگ خاصی دارند. در همه این محصولات با هر رنگی که مشتری سفارش داده باشد، آینه‌ها و تیغه‌های جانبی رنگی واحد خواهند داشت. این بخش در تمام خودروها قرمز خواهد بود. همچنین آئودی از تیتانیوم مشکی برای، جلوپنجره، اسپویلر جلو و دیفیوزر عقب استفاده کرده.
به گزارش چرخان رینگ‌های آلومینیومی ۲۰ اینچی با طراحی خاص و جنسی منحصربه‌فرد، جلوه‌ای خاص به این Sport Edition بخشیده‌اند. همچنین لاستیک‌های جلو سایز ۲۴۵/۳۰ و لاستیک‌های عقب سایز ۳۰۵/۳۰ دارند.
آئودی نسخه‌ای ویژه از R8 را به نمایشگاه نیویورک آورد
تغییرات R8 فقط مربوط به نمای خارجی نمی‌شود و به داخل خودرو نیز راه پیدا کرده است. رکاب چراغ‌دار که نام Audi Sport بر روی آن حک شده اولین بخشی است که در کابین نظر شما را جلب خواهد کرد.
در کنار این رکاب‌ها، حک شدن R8 به‌صورت برجسته در پشت صندلی‌ها با دوخت نقره‌ای و استفاده از تریم فیبر کربنی براق جلوه‌ای خاص را پدید آورده‌اند.
آئودی نسخه‌ای ویژه از R8 را به نمایشگاه نیویورک آورد
آئودی برای خودروی اسپورت خود امکانی را فراهم کرده تا راننده بتواند از طریق ۲ کلید ۳ حالت رانندگی خشک، مرطوب و برفی را انتخاب کند تا در شرایط مختلف با بالاترین کیفیت، به رانندگی خود ادامه دهد. پیشرانهٔ ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی نسخه استاندارد R8 بدون تغییر بر روی این مدل نیز سوار شده. ۵۳۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتن‌متر گشتاور حاصل عملکرد این موتور خواهد بود. این مدل آئودی با پیشرانه V10 حدود ۱۸۱,۹۰۰ یورو قیمت دارد و برای سفارش خودروی خود با پیشرانه V10 پلاس باید در حدود ۲۰۵.۰۰۰ یورو هزینه کنید. میلیاردرهای سرتاسر جهان می‌توانند از اوایل ماه می این خودروی خاص را سفارش دهند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.