آئودی تا سال ۲۰۲۰ سه مدل الکتریکی جدید تولید خواهد کرد

آئودی تا سال ۲۰۲۰ سه مدل الکتریکی جدید تولید خواهد کرد
آئودی متعهد شده که خط تولید جدید خود را از خودروهای الکتریکی پر کند. طی چند سال آینده، آئودی دو شاسی بلند الکتریکی، سه خودرو تماما برقی و یک خودرو بدون راننده را عرضه خواهد کرد.
به گزارش چرخان این پنج مدل، جایگزین مدل‌های اصلی آئودی خواهند شد. روپرت استدلر، مدیر برنامه ریزی آئودی، می‌گوید: ما در حال نوسازی خط تولید کارخانه هستیم و تا اواسط سال ۲۰۱۸، پنج مدل اصلی آئودی را نوسازی خواهیم کرد.
اولین بخش این نوسازی هم، شاسی بلند الکتریکی کواترو خواهد بود. وی در حین معرفی کواترو الکتریکی افزود: این خودرو ۵۰۰ کیلومتر برد با ۴۳۵ اسب بخار خواهد داشت.
کواترو قابلیت این را خواهد داشت تا به سفارش مشتری، قدرتش را به ۵۰۳ اسب بخار افزایش دهند. آئودی پیش فروش شاسی بلند الکتریکی خود را در برخی کشورها مانند نوروژ آغاز کرده است. این در حالیست که بسیاری از کشورها این خودرو را تا سال ۲۰۱۸ نخواهند دید.
علاوه بر کواترو الکتریکی، آئودی دو مدل شاسی بلند جدید نیز معرفی خواهد کرد؛ Q8 و Q4 جدید. هر دو مدل قرار است تا سال ۲۰۲۰ به خط تولید خودروهای الکتریکی آئودی افزوده شوند. این برند برنامه دارد تا یک مدل الکتریکی از هر یک از مدل‌های اصلی خود، تولید کند. بخشی از این برنامه، تولید خودرو بدون راننده تا سال ۲۰۲۱ است.
هدف کوتاه مدت آئودی این است که تا سال ۲۰۲۵، حداقل ۳۰ درصد فروشش را خودروهای الکتریکی شامل شوند. تا آن زمان، نسخه جدید دو مدل A7 و A8 نیز عرضه خواهند شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.