چری آریزو5 توربو ، سدان موفق این روزهای بازار ایران

چری اریزو 5  توربو ، سدان موفق  این روزهای بازار ایران
بازار خودرو کشور در روزهای اخیر تحت اخبار و مسائل مرتبط با تحریم و افزایش قیمت ارز و همچنین افزایش تعرفه ها که از گذشته وجود داشت دچار نوسانات گوناگونی گشته است. اما همچنان خودروهایی چون چری آریزو۵ توربو در صدر فروش میان رقبای خود قرار دارند.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

بسیاری از خودروها از بازار ایران احتمالا خداحافظی خواهند کرد و یا با این افزایش قیمت ها کاملا غیر منطقی خواهند بود ، لذا توجه بازار به صورت خودکار به سمت خودروهای تازه وارد چینی خواهد رفت .از سوی دیگر بازار خودرو کشور به طور سنتی همیشه توجه زیادی به خودروهای سدان داشته است ، و لذا اتفاقات اخیر گریبانگیر بازارسدانها نیز بوده است ، طوری که بسیاری از سدانهای متوسط و حتی کوچک بازار کشور دارای قیمت های نجومی و غیر منظقی گشته اند ، طوری که برخی سدانهای کوچک بازار ، قیمتی بالاتر از ۲۰۰ میلیون تومان پیدا کرده اند که عملا انها را از انتخابی معقول خارج نموده است.
از اینروی گزینه های چینی با قیمت معقول تر و شرایط فروش مناسب گزینه های جذاب بازار کشور هستند که در میان گزینه های چینی میتوان به سدان زیبای آریزو۵ با موتور توربو اشاره کرد ، به لحاظ طراحی آریزو۵ توربو از بسیاری از رقبای وارداتی خود چیزی کم نداشته و در مجموع یک سدان زیبا و مدرن ، مشابه نمونه های گران تر خود است.
آریزو۵ با چهره مشابه سدانهای کره ایی در سال ۹۵ وارد بازار کشور شد ، که با استقبال خوب بازار کشور مواجه شد و در اواسط سال ۹۶ برای تطبیق بیشتر این محصول با خواست و نیاز مشتریان ایرانی مدل مجهز به سیستم توربو شارژ که از موتور مشترک با شاسی بلند لوکس چری ، تیگو۷ بهره میبرد راهی بازار گردید تا دل علاقمندان به یک سدان اسپورت را نیز بدست اورد.
با توجه به تست های مختلف انجام شده روی آریزو۵ توربو، هندلینگ بالا ، اپشن های ایمنی و رفاهی مناسب و موتور پر قدرت در کنار گارانتی قابل توجه این محصول که به نوعی از محصولات مشابه وارداتی کامل تر میباشد ( ۵ سال یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر و ۲ سال یا ۶ نوبت سرویس رایگان ) را میتوان از عوامل استقبال ااز این محصول نامید.

روابط عمومی مدیران خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.