مجهزترین تعمیرگاه خودروهای میتسوبیشی در ایران افتتاح شد

مجهزترین تعمیرگاه خودروهای میتسوبیشی در ایران افتتاح شد
در هفته جاری مجهزترین و به روزترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خودروهای میتسوبیشی در ایران افتتاح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این تعمیرگاه که در جاده مخصوص تهران- کرج قرار دارد، با نام عاملیت صولتی و شرکت آرتان موتور شناخته می شود و اعطای این نمایندگی از جانب شرکت آرین موتور پویا به عنوان نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران انجام شده است.
تعمیرگاه مرکزی آرتان موتور و صولتی که به خودروهای میتسوبیشی شرکت آرین موتور اختصاص دارد، در کیلومتر ۹ جاده مخصوص، خیابان نخ زرین، مابین خیابان عاشری و خیابان ۳۰ام واقع شده است و فضای تعمیراتی متفاوتی از سایر مراکز خدماتی این برند در ایران دارد. در این تعمیرگاه جایگاه سرویس و انجام تعمیرات خودروهای بنزینی، برقی و هیبریدی میستوبیشی جداگانه درنظر گرفته شده و از طرفی جایگاه اختصاصی برای خودروهای PHEV یا همان میتسوبیشی اوتلندر PHEV وجود دارد. جالب است بدانید که مرکز خدمات پس از فروش خودروهای میتسوبیشی آرین موتور با عاملیت صولتی و آرتان موتور، بر اساس جدیدترین استانداردهای کمپانی میتسوبیشی تجهیز شده و تمام ابزار مخصوص و قطعات خاص تعمیرات و نگهداری خودروهای مختلف این برند ژاپنی در این عاملیت خدماتی نیز وجود دارد. نکته جالب این اتفاق آنجایی مشخص می شود که در زمان ممنوعیت واردات خودرو، آرین موتور پویا با همکاری آرتان موتور مجهزترین تعمیرگاه و مرکز خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی میتسوبیشی را در ایران افتتاح کرده اند و این رویکرد نشان می دهد که واردکنندگان رسمی خودرو همچنان همکاری خود را با شرکای خارجی خود حفظ کرده اند و در قراردادهایشان پایبند به اعطای خدمات پس از فروش مناسب هستند.
در این مرکز خدماتی میتسوبیشی مشتریان می توانند در هنگام تعمیرات خودرو، در سالن انتظار مراحل خدمات دهی به خودروی خود را مستقیم تماشا کنند. همچنین با توجه به ارتقا کیفی سطح خدمات پس از فروش در این نمایندگی، هیچگونه افزایش قیمت برای نرخ خدمات در نظر گرفته نشده است. در این تعمیرگاه که قابلیت تعمیر و خدمات دهی به چند خودرو را به صورت همزمان دارد، خدمات بدنه ای نیز ارائه می شود و در بخشی از فضای این مرکز، انبار قطعات مصرفی و یدکی مجهزی برای مدل های مختلف میتسوبیشی های آرین موتور وجود دارد.
عاملیت خدمات پس از فروش صولتی ( شرکت آرتان موتور آریایی ) روز سه شنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ارشد آرین موتور و گروه آرین سرمایه افتتاح شد و از این پس میزبان مالکان خودروهای میتسوبیشی در این مرکز خواهد بود.

رپورتاژ خبری
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.