کسب بالاترین امتیاز برای معین موتور در ارزیابی خدمات پس از فروش توسطISQI

کسب بالاترین امتیاز برای معین موتور در ارزیابی خدمات پس از فروش توسطISQI

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در آخرین نتایج منتشر شده ISQI در خصوص ارزیابی خدمات پس از فروش وارد کنندکان و تولید کنندگان خودرو در دوره ١٢ ماهه سال ١٣٩۶ معین موتور در دو بخش رضایتمندی مشتریان و همچنین عملکرد نمایندگی ها موفق به کسب بالاترین امتیاز این ارزیابی در میان تمامی شرکت های وارد کننده و همچنین تولید کننده خودرو شد .

در ارزیابی سال ١٣٩۶شرکت بازرسی ISQI ،نهاد رسمی ارزیابی کیفیت و استاندارد کالا و خدمات در ایران شرکت معین موتور نماینده عرضه و خدمات پس از فروش خودروهای پورشه در ایران، در میان کلیه شرکت های حوزه تولید و واردات خودرو بالاترین امتیاز را در حوزه رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش و همچنین عملکرد نمایندگی کسب کرد . تعمیر گاه مرکزی معین موتور واقع در کیلومتر ١١ جاده مخصوص موفق به کسب امتیاز ٨٨ از ١٠٠ یعنی بالاترین امتیاز دریافت شده توسط مراکز خدمات پس از فروش در ایران شد . امتیاز ٨٨ کسب شده توسط تعمیر گاه مرکزی این شرکت یک رکورد در میان کلیه مراکز خدمات پس از فروش در میان وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو در کشور است . همچنین در حوزه رضایتمندی مشتریان این شرکت نمره ٨٠ از ١٠٠ را کسب کرده است که بالاترین امتیاز رضایتمندی از خدمات پس از فروش در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو است .
مالکان خودروهای پورشه جهت استفاده از خدمات پس از فروش متمایز این شرکت می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس www.moin-motors.com مراجعه نمایند یا با تلفن ۴٧٩٣٠٠-٠٢١ تماس حاصل نمایند .

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.