اولین دوره رقابت های مهارت های فروش شرکت مدیران خودرو

اولین دوره رقابت های مهارت های فروش شرکت مدیران خودرو
شرکت مدیران خودرو با هدف افزایش مهارت های خدمات فروش به مشتریان و همچنین توانمند‌سازی نیروهای خود در شبکه نمایندگان به برگزاری دوره های آموزشی منسجم و رقابت های فنی برای سنجش اثربخشی این دوره های آموزشی اقدام کرد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

این رقابت ها که از سال گذشته آغاز شده بود در سه مرحله متفاوت برگزار شد تا از بین ۳۰۰ شرکت کننده ابتدایی ۲۰ نفر برتر منتخب و معرفی شدند.در ابتدا ۳۰۰ شرکت کننده در قالب یک آزمون کتبی ارزیابی شدند و ۶۰ شرکت کننده به مرحله بعد راه پیدا کردند.در مرحله بعد ۶۰ نفر انتخابی در قالب آزمونی عملی دو روزه در مهارت فروش سنجیده شدند.آزمون عملی در این بخش شامل تست درایو و پرزنت محصول می شد.

شرکت کنندگان در بخش عملی محصولات مدیران خودرو را به مشتریان معرفی می کردند که این معرفی بسته به نوع مشتری می بایست متفاوت می بود.برای مثال بی شک معرفی یک محصول به یک خانواده نسبت به یک مشتری مجرد متفاوت است.داوران بخش عملی بر اساس همین تفاوت ها و مهارت ترقیب مشتریان به خرید امتیازاتی را به شرکت کنندگان می دادند.


در مرحله پایانی ۲۰ نفر از بین ۶۰ نفر انتخابی به عنوان افراد برگزیده انتخاب شدند و حالا آن ها در شرایطی چالشی با هم به رقابت پرداختند.برای مثال آن ها مجبور بودند محصول را برای ۵ مشتری به صورت همزمان پرزنت کنند.

در تمام مراحل عملی شرکت کنندگان بر اساس رای داوران این مسابقه امتیازاتی را کسب کردند و مجموع این امتیازات نفرات نخست را مشخص کرد.

پنج نفر اول به ترتیب آقایان دانیال میررحیمی، امید فخار، حسن صالحی، حامد طلاجوران و محمد شمس بابلی هستند که توانستند با کسب بالاترین امتیاز ها راهی رقابت های بین المللی شرکت چری در چین شوند.این نفرات در مسابقات مهارت های فروش با نمایندگان ۱۶ کشور که چری در آن ها محصول ارائه می دهد رقابت می کنند.

شرکت مدیران خودرو در مراسمی از بیست نفر اول رقابت تجلیل کرد و به آن ها جوایزی اعطا شد.

گروه مستند اسب بخار
عکس ها: عرفان حمیدی

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.