از زمین تا ماه با ایکس 33

از زمین تا ماه با ایکس 33

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به راستی با یک خودرو تا کجا می شود رانندگی کرد و به کجاها رسید! چه کسی می‌داند؟
شاید اگر از زمین تا ماه جاده ایی مستقیم وجود داشت ماجراجویانی از سراسر دنیا پیدا می‌شدند که با خودرو شخصی به این سفر طولانی بروند، مسیری که بطور میانگین ۳۵۰ هزار کیلومتر است. بسیاری از رانندگان با خودرو خود طول این مسیر یا حتی بیش از آن را بر روی زمین رانندگی کرده اند. حال شرکت مدیران خودرو با هدف ارج نهادن به مشتریان وفادار که سالها از محصولات شرکت مدیران خودرو استفاده می‌کنند، در نظر دارد از خودرو های ایکس۳۳ ایی که بیشترین پیمایش را داشته باشند قدردانی کرده و به بالاترین کارکرد جایزه ویژه ایی را هدیه نماید. همچنین به ۳۳ خودرو بعدی به مدت یکسال سرویس دوره ایی رایگان ارائه خواهد داد.
لذا از کلیه دارندگان خودرو ایکس ۳۳ که با توجه به فاصله تقریبی اعلام شده احتمال می‌دهند بیشترین فاصله را با خودرو خود تاکنون طی کرده باشد و نزدیکترین فاصله تا ماه را داشته باشد دعوت می‌شود در این کمپین شرکت نمایند.
لازم به ذکر است که تاکنون سه نسل مختلف از این خودرو به بازار ایران عرضه شده است و دارندگان خودرو می‌توانند با شرایط زیر در این مسابقه شرکت نمایند:
• دارا بودن (مالکیت) یکی از خودروهای X33، X33 new, X33S
• ارسال دو تصویر (یک تصویر از خودرو و یک تصویر از صفحه کیلومتر شمار خودرو) از طریق تلگرام (@MVMadmin) و اینستاگرام (@Official.mvm)
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه نمایند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.