آخرین قیمت خودرو در بازار ایران

آخرین قیمت خودرو در بازار ایران
با افزایش بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت بازار یکی از چالش‌های اصلی خریداران خودرو شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

خریداران خودرو می‌توانند از طریق اپلیکیشن یا وبسایت ترب قیمت روز انواع خودرو صفر و کارکرده را در نمایشگاه‌های معتبر با هم مقایسه کنند و روند تغییرات قیمت خودرو در روزها و هفته‌های گذشته را زیر نظر داشته باشند. در حال حاضر فقط قیمت‌های نمایشگاه‌ها در این اپلیکیشن قرار دارد و به زودی قیمت‌های منابع دیگر نیز اضافه خواهند شد.
برای مثال در این لینک قیمت خودروی محبوب دنا پلاس در نمایشگاه‌های خودرو را میبینیم:
آخرین قیمت خودرو در بازار ایران

یکی از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن ترب نمودارهای تغییرات زمانی قیمت محصولات در بازار است . به کمک این نمودارها می‌توانید از قیمت خودرو مدنظر خود در روزهای مختلف و روند تغییر کلی قیمت آن در بازار باخبر شوید. برای مثال نمودار تغییر قیمت رنو ساندرو در روزها و هفته‌های اخیر در بازار را می‌بینیم
آخرین قیمت خودرو در بازار ایران

علاوه بر قیمت خودرو، در ترب می‌توانید قیمت لحظه‌ای بیش از یک میلیون محصول در بین صدها فروشگاه آنلاین معتبر را با هم مقایسه کنید و با مقایسه شرایط فروشنده‌ها از ارزان‌ترین فروشگاه خرید کنید. کافی است اسم محصول مورد نظر را تایپ کنید و ترب مانند گوگل قیمت‌های فروشگاه‌های معتبر را جست‌وجو و به ترتیب قیمت مرتب می‌کند.
برای مثال قیمت گوشی سامسونگ نوت ۸ را در بین فروشگاه‌های معتبر در ترب می‌بینیم:
آخرین قیمت خودرو در بازار ایران

دانلود اپلیکیشن اندرویید
دانلود اپلیکیشن IOS

رپورتاژ خبری

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.