شانس سفر به روسیه برای 3 خریدار دیگر 315 همچنان ادامه دارد

شانس سفر به روسیه برای 3 خریدار دیگر 315 همچنان ادامه دارد

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، دور اول قرعه کشی برندگان خوش شانس سفر به روسیه در ۲۶ دیماه مشخص و اعلام شد و در پی استقبال خوب خریداران از این کمپین، این طرح تا ۲۲ بهمن تمدید شد.
جایزه‌ایی دیگر برای سه خریدار خوش شانس برای سفر به روسیه و ۱۵ جایزه سرویس دوره ایی یکساله رایگان نیز تعیین شد تا مشتریان علاقه مند به خرید این محصول، با نهایی کردن خرید خود تا قبل از موعد تعیین شده از شانس برنده شدن نیز برخوردار باشند. ام‌وی‌ام ۳۱۵ پیش‌تر نیز به جهت نوع طراحی و استقبال از سوی جوانان بارها از سوی شرکت مدیران خودرو بعنوان جایزه کمپین های مختلف و طرح های تکریم قهرمانان ملی استفاده شده بود و همین امر باعث شد این بار نیز این خودرو بعنوان یک خودروی جذاب و اسپورت محور این کمپین مورد استفاده قرار بگیرد.
خودرو ۳۱۵ یکی از پرطرفدارترین محصولات برند ام‌وی‌ام است که با توجه به قابلیت های فنی خاص در سگنمت خود اعم از برخورداری از سرعت و شتاب مناسب، کیفیت خوب تولید قطعات و طراحی جوان پسند بدنه و داخل خودرو در این سال‌ها بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته و با استقبال خوبی روبرو بوده است. آپشن های بکار گرفته شده در این خودرو ازجمله مانیتور ۷ اینچی لمسی، سیستم راهبری نویگیشن،کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان، کیت اسپورت بدنه، ترمز های دیسکی مجهر به ABS و EBD، سیستم کامپیوتر سفری، رینگ‌های آلومینیومی و درنهایت پیشرانه ۴سیلندری با حجم ۱۵۰۰ سی‌سی و قدرت ۱۰۷ اسب بخار از جمله مشخصات فنی این محصول است.
خودرو ۳۱۵ اکسلنت که با اضافه شدن آپشن هایی همچون سیستم صوتی حرفه ایی VIFA و … تجهیز شده است با قیمت قطعی ۵۱ میلیون ۴۰۰ هزار تومان که در شرایط اقساطی متقاضیان می‌توانند پرداخت ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار پیش پرداخت خرید خود را قطعی کرده، خودرو را تحویل گرفته و در اقساط ۲ تا ۳۶ ماهه بصورت منعطف اقساط پرداخت نمایند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو در سراسر کشور از شرایط فروش منعطف این محصول مطلع شده و با خرید ۳۱۵ اکسلنت شانس خود را برای برنده شدن سفر به روسیه امتحان کنند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.