تایید ایمنی MVM 315 از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا

تایید ایمنی MVM 315  از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش روابط عمومی و به نقل از واحد فنی مهندسی شرکت مدیران خودرو، شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت ملی استاندارد ایران ISIRI اقدام به انجام آزمایش ایمنی بر روی MVM 315 نمود که نتایج آن مورد تایید شرکت ملی استاندارد ایران، شرکت بازرسی کیفیت و موسسه اسپانیایی Applus+ IDIADA و موید ایمنی این خودرو بود.
در دیماه ۱۳۹۶ کارشناسان شرکت بازرسی کیفیت و شرکت ملی استاندارد ایران در محل کارخانه تولیدی محصولات مدیران خودرو در بم حضور یافتند و با انتخاب یک خودرو ۳۱۵ بصورت تصادفی، آن را برای انجام آزمایشات لازم به آزمایشگاه موسسه Applus+ IDIADA ارسال کردند تا با انجام مراحل یک آزمایش معین نتایج آن ثبت و ایمنی این خودرو بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد. تست تصادف جانبی با عنوان Side MDB و طبق استاندارد ECE R95 مورد ارزیابی های مختلف قرار گرفت و موفق به گذراندن مراحل این آزمون گردید. تایید مجدد ایمنی این خودرو که پیش‌تر در آزمایش‌های مختلف و بررسی های سازمان ارزیابی کیفی و استاندارد داخلی بارها مورد تایید قرار گرفته بود نشان دهنده رعایت استانداردهای لازم برای تولید این محصول است، فرآیندی که همواره مورد ارزیابی مدون قرار می‌گیرد تا از تولید محصول با کیفیت و قابل اعتماد برای مشتریان اطمینان کامل حاصل شود.

تایید ایمنی MVM 315  از سوی سازمان ملی استاندارد ایران و موسسه Applus+ IDIADA اسپانیا

این تاییدیه ایمنی بر اساس طرح جدید سازمان ملی استاندارد ایران ارائه می‌شود که در طی آن سازمان استاندارد دو خودروی پرفروش یک شرکت خودروساز از میان شرکت‌های خودروساز داخلی به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و آنها را به مرکز ارزیابی ایمنی خودرو در اسپانیاApplus+ IDIADA می‌فرستد تا یک تست تصادف به صورت تصادفی انتخاب شود و خودرو در برابر چشمان تیم کارشناسی سازمان استاندارد ایران از نظر ایمنی مورد ارزیابی قرار بگیرد. این شرکت برای اولین بار در سال ۱۹۷۱ به عنوان IDIADA (موسسه تحقیقات خودروی کاربردی) در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا تاسیس شد و بعد ها بعنوان شرکتی مستقل به فعالیت خود ادامه داد. کمپانی Applus+ IDIADA بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرکز خدمات مهندسی در سراسر اروپا برای ایمنی فعال و غیر فعال، نیروی برق، وسایل نقلیه الکتریکی و الکترونیک، NVH، تهویه مطبوع خودرو، دوام و قابلیت اطمینان تست ایمنی، دوام و اطمینان‌پذیری خودرو، موتور خودرو، قطعات خودرو و وسائل نقلیه است. این شرکت بزرگ خدمات مهندسی خودرو در ۲۳ کشور دنیا شعبه و همچنین مراکز تست خودرو دارد و اخیرا نیز یک مرکز تست بزرگ را در کشور چین احداث کرده است.
منبع : روابط عمومی مدیران خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.